کد خبر 996375
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
پوچتینو

سان می‌گوید منچستریونایتد، مائوریسیو پوچتینو را به عنوان جانشین اوله گنار سولسشر در نظر گرفته ولی برای جذب او باید 32 میلیون پوند به تاتنهام پرداخت کند.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید منچستریونایتد در صورتیکه اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی خود را اخراج کند بار دیگر برای به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی تاتنهام تلاش خواهد کرد ولی برای جذب او باید مبلغ 32 میلیون پوند به تاتنهام پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

هافبک پیشین منچستر کفش‌هایش را آویخت

زمانی که یونایتد در ماه دسامبر گذشته ژوزه مورینیو را اخراج کرده بود نام پوچتینو یکی از گزینه‌هایی بود که به عنوان هدف یونایتد اعلام می‌شد اما در نهایت پوچتینو در تاتنهام ماندگار شد و تیمش را به فینال لیگ قهرمانان رساند و سولسشر هم سکان هدایت شیاطین سرخ را بدست گرفت.

اما این روزها پوچتینو به وضوح از شرایط خود در تاتنهام ناراضی است و مدیران یونایتد هم کاسه صبرشان از نتایج ضعیف سولسشر به لبریز شدن نزدیک شده است. سان مدعی است در این شرایط مدیران یونایتد پوچتینو را به عنوان نامزد اصلی خود برای جانشینی سولسشر در نظر گرفته‌اند. اما سان می‌گوید قرارداد پنج ساله پوچتینو با تاتنهام که اول فصل گذشته امضا شده بند خروج ندارد و در نتیجه یونایتد باید هزینه سالهای باقی مانده از قرارداد او را که سالی 8.5 میلیون پوند خواهد بود بپردازد. با توجه به اینکه 3 سال و 9 ماه از قرارداد پوچه با تاتنهام باقی مانده یونایتد باید چیزی در حدود 32 میلیون پوند به تاتنهام بپردازد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس