کد خبر 995941
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
استقلال دربی شهرآورد تماشاگر فوتبال

وزیر ورزش در مجمع باشگاه استقلال با تاکید بر ثبات مدیریت در این باشگاه عنوان کرد این ثبات برای ادامه برنامه‌های موثر و موفقیت باشگاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، مجمع سالانه باشگاه استقلال روز سه شنبه در حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و رئیس هیات مدیره آبی‌ها گزارشی از روند برنامه‌های این باشگاه ارائه کرد. 

پس از این جلسه سایت باشگاه استقلال گزارشی رسمی از اظهارات وزیر ورزش را روی خروجی خود قرار داد. در این گزارش آمده بود: «آقای سلطانی‌فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه‌های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفت که هیات مدیره و مدیرعامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه‌ای در برنامه‌های باشگاه و تیم به وجود آید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی هواداران استقلال است».

بیشتر بخوانید:

نوازی: استقلال را به من بدهند، قهرمان می‌کنم

در روزهایی که استقلال یکی از بدترین شرایط ممکنش را تجربه می‌کند و جایگاه این تیم (پانزدهم جدول) به وضوح شرایط آن را نشان می‌دهد و میزان رضایتمندی هواداران آن به حداقل رسیده است، وزیر ورزش به رئیس مجمع استقلال از «برنامه‌های موثر باشگاه برای موفقیت» صحبت می‌کند!

پس از این اظهار نظر پرسش از وزیر ورزش این است که منظورش کدام «برنامه موثر» و «کدام موفقیت» است؟

آیا دوری بلند مدت آبی‌ها از قرار گرفتن در صدر جدول حتی برای یک هفته، روند نامناسب و نامتعارف نقل و انتقالات در سال‌های اخیر، شکست‌های چند سال اخیر در دربی، از دست دادن جام های مختلف و حالا قرار گرفتن در قعر جدول موفقیت محسوب می شود؟

این که سیاست وزارت ورزش برای استقلال حفظ ثبات مدیریتی است یا نه را قطعا وزیر ورزش باید تشخیص دهد. اما استفاده از جمله «... ادامه برنامه‌های موثر برای موفقیت...» جای تامل و سئوال دارد. چون استقلال و موفقیت در سالهای اخیر همچون دو خط موازی هستند که حتی اگر در کنار هم قرار داشته‌اند، هرگز به هم نرسیده‌اند.

شاید استقلالی‌ها برنامه‌هایی داشتند که قطعا هم داشتند، اما نتایج و روند این تیم نشان می‌دهد این برنامه‌ها چندان هم موثر نبوده، چون موفقیتی در پی نداشته است. لذا ادامه این برنامه‌ها هم نمی تواند تضمینی برای موفقیت های احتمالی در آینده این تیم باشد.

استقلال نه در بحث آکادمی اش موفقیتی کسب کرده، نه در بخش بدهی ها توانسته گام موثری بردارد، نه در مدیریتش هماهنگی و همدلی بوده و نه توانسته است در درآمدزایی به موفقیتی برسد. مسئولان این باشگاه چندین میلیارد را هم پیش خور کرده  اند!

حالا منظور مسعود سلطانی فر از موفقیت برای استقلال چیست و کدام برنامه موفق را عنوان کرده که رسانه ها و هواداران ندیده اند، مشخص نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسني IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    0 0
    منظورش از موفقيت همان ناكامي هاي ادامه داره تا1400

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس