تولسی گابارد - کراپ‌شده

یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا نسبت به هرگونه اقدام نابخردانه آمریکا در غرب آسیا هشدار داد.

به گزارش مشرق، یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با یک شبکه خبری آمریکایی نسبت به پیامدهای هرگونه درگیری نظامی ایالات متحده با ایران هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

گابارد: اگر رئیس جمهور شوم، به تحریم‌های ایران پایان می‌دهم

نامزد دموکرات: ترامپ برده سعودی‌ها است

«تولسی گابارد» نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت، ایالات متحده باید در واکنش به حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، با احتیاط عمل کند.

وی با اشاره به پیامدهای تعرض آمریکا علیه ایران گفت، خطر تداوم اقدام متقابل وجود دارد و درگیری با ایران هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

کارشناسان معتقدند سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری‌خواه علی‌رغم اختلاف بر سر روش‌های محدود کردن مولفه‌های قدرت ایران، درباره اصل این هدف هم‌نظر و هم‌داستانند.

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در بخش دیگر این گفت‌وگو اظهار داشت، این اقدام خاورمیانه را به جهنم مبدل می‌کند و زندگی آمریکایی‌ها و مالیات دهندگان آمریکایی را به خطر انداخته و بحران پناهندگان در منطقه را افزایش می‌دهد. این اقدام به نفع منافع ما یا دیگران نیست.

گابارد شب گذشته نیز در توییتی نوشت، اگر من رئیس جمهور شوم مجددا به توافق هسته‌ای ایران باز می‌گردم و به تحریم‌ها علیه این کشور پایان می‌دهم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    4 0
    اگر درگیری برای امریکایی فایده داشته باشد انها دریغ نمی کنند. موشک . پهباد و... نیروهای مسلح فایده را برای امریکایی ها به ضرر تبدیل کرده و کسانی که حرف از برجام موشکی میزنند یعنی صدور مجوز تهاجم به ایران
  • حسن IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    4 0
    اولا انتخاب نمی شود ثانیا تیلیغ انتخاباتی است ثالثا سگ زرد برادر شغال است مثل اوباما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس