کد خبر 995533
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
اینفانتینو

غیبت مهاجم یوونتوس در مراسم بهترین‌های فیفا باعث عصبانیت جیانی اینفانتینو شد.

به گزارش مشرق، مراسم بهترین‌های فیفا دیشب (دوشنبه) در میلان برگزار شد و لیونل مسی توانست جایزه The Best را کسب کند. همه در مراسم خوشحال به نظر می‌رسیدند اما در پایان جشن به خاطر غیبت یکی از سه نامزد نهایی ناراحتی به وجود آمد. فیفا رفتار کریستیانو رونالدو را مناسب ندید چون زمانی که مهاجم پرتغالی متوجه شد جایزه به مسی داده خواهد شد به میلان سفر نکرد تا در مراسم حضور نداشته باشد. این در حالی بود که رونالدو تنها باید به یک شهر دیگر ایتالیا سفر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

برترین‌های فوتبال جهان معرفی شدند/ مسی مرد سال شد، رونالدو نیامد! +عکس

ساعت سه بعد از ظهر مسئولان فیفا از حضور رونالدو اطمینان دادند و تصور می‌کردند ستاره پرتغالی چهار ساعت بعد در سالن اسکالا خواهد بود. قرار بود این مراسم بزرگترین جشن فوتبالی باشد همان طور که جیانی اینفانتینو تصور می‌کرد. قرار بود فان دایک، مسی و مهاجم یوونتوس افراد برجسته سالن تئاتر باشند.

ساعت‌ها گذشت و بازیکنان به همراه ستاره‌های سابق فوتبال جهان در میلان حاضر شدند. ابتدا بازیکنان رئال مادرید، سپس ستاره‌های بارسا وارد این شهر شدند. حتی مارک آندره تراشگن با وجود این که سه‌شنبه باید به میدان می‌رفت و قرار نبود جایزه‌ای دریافت کند به مراسم رفت. تنها کسی که در مراسم حاضر نشد رونالدو بود حتی با وجود این که به این جشن فوتبالی خیلی نزدیک بود (از تورین تا میلان ۱۵۰ کیلومتر فاصله است).

نزدیک ساعت هفت، مهمانان به سمت سالن اسکالا رفتند؛ همه به جز رونالدو که در میانشان حضور نداشت. همه چیز نشان می‌داد دلیل غیبت رونالدو برنده شدن مسی است و جایزه به فان دایک نمی‌رسد.

زمانی که ساعت هفت شد شایعه‌ها تبدیل به واقعیت شد و رونالدو به دلیل آسیب دیدگی تصمیم گرفت در مراسم شرکت نکند.  مهمانان برجسته تنها به یک دیگر نگاه می‌کردند و فیفا نمی‌توانست این غیبت را بپذیرد.

مردم زمانی متوجه حضور ستاره پرتغالی نشدند که یازده بازیکن برتر سال معرفی شدند. بازیکن یوونتوس در سالن حضور نداشت و نامش در میان برگزیدگان شنیده نشد. تنها در پرده نام این بازیکن دیده شد و او تنها غایب تیم برتر سال بود. عکس دسته جمعی غیبت رونالدو را کاملا آشکار کرد و تنها ۱۰ نفر حضور داشتند.

دقایقی بعد اینفانتینو نارضایتی‌اش را از غیبت مهاجم یوونتوس ابراز کرد. او با مسی صحبت کرد که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس