کد خبر 994831
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

این روزها خیلی از افرادی که از شهرهای مختلف ایران به قصد تفریح، تحصیل و حتی کار به تهران سفر می‌کنند، آدرس باغ کتاب تهران را از شهروندان تهرانی می‌پرسند.

این مجموعه تفریحی فرهنگی آنقدر معروف و محبوب است که خیلی از افراد را چه به کتاب علاقه دارند و چه خیر به سمت خود می‌کشاند. وجود سینما، کتابخانه، کافه و رستوران‌های متنوع برای کودکان و بزرگسالان و... از امکانات باغ کتاب که در وبسایت نابرو در مورد آن می‌توانید بخوانید و اطلاعات بیشتری در مورد این مکان فرهنگی تفریحی کسب کنید.

در مورد آدرس هم باید بگوییم که باغ کتاب تهران بسیار بزرگ است، و از چند مسیر می‌توان به آن رسید. شما می‌توانید از سمت میدان ونک و از طریق بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی به باغ کتاب تهران برسید. مسیر دوم هم از سمت بزرگراه شهید همت است. شما می‌توانید از مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع مقدس به این مجموعه سرگرم‌کننده و فرهنگی برسید.

باغ کتاب یکی از جاهای دیدنی تهران است که طیف‌های مختلف سنی، شغلی و... را به سوی خود جلب می‌کند. پس چه اهل مطالعه هستید یا چه اهل سینما و پیاده‌روی و... به باغ کتاب تهران سری بزنید و اوقات خوشی را همراه خانواده یا دوستان بگذرانید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس