شهدا

ادعای فتوشاپ بودن حذف نام شهدا از معابر درحالی است که برخی مقامات شهرداری تهران ومناطق آن، نسبت به خباثت صورت گرفته عذرخواهی کرده، آن راسهوی خوانده وبراخراج پیمانکاران و مقصران ماجرا تأکید ورزیده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

رئیس شورای شهر تهران، به جای عذرخواهی درباره حذف نام شهیدان از عنوان برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها، ادعا کرد تصاویر منتشره فتوشاپ بوده و اعتراض به آن هم سیاسی کاری است!

محسن هاشمی گفته است "برخی جریانات سیاسی، به‌جای استفاده از مفاهیم  وحدت‌بخش دفاع مقدس، سعی دارند با استفاده ابزاری از نام شهدا به دو قطبی‌سازی کاذب بپردازند. نمی‌توان با خبرسازی، جعل، تخریب و تهمت، از نام شهید برای سیاسی‌کاری و تخریب رقیب استفاده کرد. مردم ما آگاه‌تر از آن هستند که با حذف فتوشاپی نام شهید فریب بخورند"

ادعای فتوشاپ بودن حذف نام شهدا از معابر در حالی است که برخی مقامات شهرداری تهران و مناطق آن، نسبت به خباثت صورت گرفته عذرخواهی کرده، آن را سهوی خوانده و بر اخراج پیمانکاران و مقصران ماجرا تأکید ورزیده‌اند.

بنابراین باید پرسید غرض محسن هاشمی از انکار واقعیت چیست؟ آیا او یا اطرافیانش در حذف نام شهدا دخالت داشته اند و اکنون می ترسند با آنان برخورد اطلاعاتی و قضایی شود؟

اگر شهیدان سرافراز، الهام بخش وحدت و عزت و مقاومت ملت ما هستند، کدام دست ها جرئت کردند مرتکب خیانت و جنایت اخیر شوند و نام شهدای نام آور ما را از برخی کوچه و خیابان ها بردارند؟ به کدام مدیران نسبت می رسانند؟ نقش محسن هاشمی و یا برخی منسوبان وی در این خیانت چیست که متهمان را تبرئه می کند؟

دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی نباید از کنار این خباثت که در برخی شهرها نیز تکرار شد، به سادگی بگذرند. ظاهرا با شبکه ای مرتبط با هم و دارای ماموریتی دیکته شده رو به رو هستیم. موضوع نفوذ در برخی شوراهای اسلامی را باید جدی گرفت.

چرا به اذعان محسن هاشمی، وزارت اطلاعات پاسخ منفی به استعلام درباره نامزد تصدی شهرداری داد؟ و حالا که شهردار در ماجرای اخیر موضع انتقادی گرفته، آیا نباید سراغ کسانی رفت که می خواهند خیانتی تلخ را انکار و ماست مالی کنند؟

محسن هاشمی، اسفند 97 به روزنامه اعتماد گفته بود «در هر دو مورد نجفی و حناچی [برای شهرداری]، با دخالت مستقیم روحانی مسئله حل شد. وقتی وزیر کشور نتوانست حکم حناچی و نجفی را امضا کند و با وزیر اطلاعات به اختلاف نظر برخوردند، روحانی ورود پیدا کرد و مسئله خاتمه یافت. بالاخره رئیس‌جمهور برای همین کارهاست دیگر»!

می شود این گونه هم پرسید: کدام افراد نزدیک به مرحوم هاشمی، اطلاعات غلط به او دادند که مدعی شد "روزگار فردا روزگار گفتمان است نه موشک"؟

مرحوم هاشمی 30 مرداد 95 هم گفت «اگر آلمان و ژاپن محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند #محروم_شدند... با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفتند. این راه در ایران باز شده و مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند»!

برخلاف این ادعا، بررسی صاحب‌نظران نشان داد ژاپن و آلمان در رده هشتم و نهم کشورها از نظر بالاترین هزینه نظامی قرار دارند.  اما آن انگاره دروغ را کدام مشاوران و نزدیکان به هاشمی القا کردند؟

دستگاه های امنیتی باید رد این سرنخ های تحریف را که کمک به راهبرد دشمن برای زدودن روحیات انقلابی (به ادعای خودشان نُرمالیزاسیون) و خلع اقتدار بازدارنده ایران است، پیگیری کنند. بی تردید -ولو با یکی دو واسطه- به نفوذ دشمن می رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    10 2
    این محسن از همه داداش ها خطرناک تره
  • ناشناس IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    8 0
    سند E2030 که در آموزش مدارس از طرف وزارت پیگیری میشه پایه گذار این قبیل خیانت هاست مدارس وکتب درسی را دریابید با برچسب حسین فهمیده ومرحمت والی زاده کتب درسی کودکانمان رامزین کنیم
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    1 0
    اگر پولهای کشور از دست خاندان و حزب رفسنجانی ازاد می شد مملکت اباد میشد .
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 0
    حضرت علی می فرماید انسان بر دین دوست خویش است. حالا این جمله را بگذارید کنار جمله محسن هاشمی مبنی بر اینکه با وساطت روحانی نجفی و حناچی شهردار شدند. یعنی ملغمه ای از قاتل و برادر منافقین قاتل چه شود این اش؟!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس