کد خبر 993825
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
حافظ قشقایی وزنه بردار

وزنه بردار دسته ۵۵ کیلوگرم ایران در پایان رقابت های این وزن مدال نقره دوضرب گرفت.

به گزارش مشرق، رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند با برگزاری مسابقات دسته ۵۵ کیلو رسما برای وزنه برداری ایران آغاز شد. حافظ قشقایی وزنه بردار جوان ۵۵ کیلوگرم نخستین نماینده ایران بود که روی تخته رفت.

بیشتر بخوانید:

وزنه برداری ایران آماده انتقام‌گیری از چین

در دسته ۵۵ کیلوگرم و در گروه A، ۸ وزنه بردار از کشورهای فیلیپین، کره شمالی، ویتنام (۲ وزنه بردار)، قزاقستان (۲ وزنه بردار)، عربستان، حضور داشتند و قشقایی با آنها رقابت کرد.

حرکت یکضرب

قشقایی کار خود در حرکت یکضرب را با وزنه ۱۱۱ کیلوگرم آغاز کرد و در حرکت اول آن را به راحتی بالای سر برد اما در حرکت دوم و سوم نتوانست وزنه ۱۱۶ کیلوگرم را مهار کند و با همان ۱۱۱ کیلوگرم در یکضرب به کار خود خاتمه داد.

در پایان حرکت یکضرب، یون چول ام از کره شمالی با ۱۲۸ کیلوگرم اول شد و انگوین از ویتنام با و ایگور سون از قزاقستان هر دو با حدنصاب ۱۲۰ کیلوگرم دوم و سوم شدند.

حرکت دوضرب

قشقایی کار خود در حرکت دوضرب را با وزنه ۱۴۰ کیلو آغاز کرد و آن را با موفقیت بالای سر برد. قشقایی در حرکت دوم وزنه ۱۴۹ کیلوگرم را مهار کرد تا مدالش در دوضرب قطعی شود. قشقایی در حرکت سوم وزنه ۱۵۵ کیلو درخواست نمود اما نتوانست آن را بالای سر ببرد تا با همان ۱۴۹ کیلوگرم در دوضرب به کار خود پایان دهد.

در حرکت دوضرب، یون چول ام از کره شمالی با ۱۶۶ کیلوگرم اول شد، حافظ قشقایی با ۱۴۹ کیلوگرم از ایران در جایگاه دوم ایستاد و نقره گرفت و منصور عبدالرحمان السالم از عربستان با ۱۴۷ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مجموع رقابت های دسته ۵۵ کیلوگرم، یون چول ام با ۲۹۴ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت، ایگو سون از قزاقستان با ۲۶۶ کیلوگرم دوم شد و منصور عبدالرحمان السالم از عربستان با ۲۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد و برنز گرفت.

حافظ قشقایی وزنه بردار جوان ایران نیز با حدنصاب ۲۶۰ کیلوگرم در مجموع در جایگاه هفتم دسته ۵۵ کیلوگرم ایستاد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس