کد خبر 991945
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
دایی

علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، شکسته شدن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو را اتفاقی محتمل دانست.

به گزارش مشرق، علی دایی در واکنش به شایعاتی که در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال آذربایجان شنیده می‌شود، اظهار داشت: مدتی پیش بحث‌هایی مطرح شده بود، اما این موضوع در حال حاضر چندان جدی نیست.

وی درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی کشورمان برابر هنگ‌کنگ تصریح کرد: من برای شرکت در مراسم سوگواری امام حسین (ع) در اردبیل بودم و بازی را ندیدم. البته اینکه تیم ملی در رقابت‌های رسمی و بازی‌های دوستانه پیروز شود، اتفاق خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر فیفا برای علی دایی +عکس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند، خاطرنشان کرد: من بازی‌ها را ندیدم که بخشی از آن به خاطر مشغله کاری است. به همین دلیل نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

دایی درباره دوری‌اش از فوتبال و اینکه بسیاری از فوتبالدوستان منتظرند که این مربی دوباره در یک تیم فعالیت کند، عنوان کرد: خدا را شکر من به این شرایط عادت کرده‌ام و زیاد به فوتبال فکر نمی‌کنم.

بهترین گلزن جهان در رده ملی در مورد درخشش کریستیانو رونالدو در بازی با لیتوانی و اینکه مهاجم تیم ملی پرتغال ۱۶ گل برای رسیدن به رکوردش فاصله دارد، گفت: در فوتبال رکوردها برای شکسته شدن است و در سال‌های گذشته هم بسیاری از رکوردها جابه‌جا شده‌اند. ممکن است رونالدو رکورد مرا بشکند یا اینکه اتفاق دیگری رخ دهد. این بازیکن در سن ۳۶ سالگی خیلی آماده است و یک فوتبالیست حرفه‌ای و توانمند محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس