رونالدو

در شب برتری تیم ملی فرانسه، کریس رونالدو چهار گل زد و انگلیس یک پیروزی پرگل به دست آورد.

به گزارش مشرق، شب پایانی از دور ششم مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با برتری تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و انگلیس پیگیری شد.

در گروه هشتم، تیم ملی فرانسه در شبی آرام 3 بر صفر میهمانش، آندورا را برد و در صدر گروه ماند.گریزمان پس از گلزنی در دقیقه 19، در دقیقه 28 یک پنالتی از دست داد و در دقیقه 52 زمینه‌ساز گل لنگله شد. بن‌یدر تازه‌وارد هم در دقیقه 1+90 گل سوم قهرمان جهان را به ثمر رساند. در دیگر بازی‌های این گروه آلبانی در خانه 4 بر 2 ایسلند را برد و ترکیه در ادامه نتایج خوبش در زمین خود 4 بر صفر مولداوی را از سر راه برداشت. در جدول گروه ششم ترکیه و فرانسه 15 امتیازی بالاتر از ایسلند 12 امتیازی، اول و دوم هستند.

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای علی دایی به صدا درآمد

سه‌شنبه شب همچنین در گروه دوم مسابقات، پرتغال با درخشش رونالدو در خانه لیتوانی 5 بر یک پیروز شد. ستاره پرتغالی با گلزنی در دقایق 7 (از روی نقطه پنالتی)،62، 65 و  76 آتش‌بازی به راه انداخت و دیگر گل قهرمان اروپا به وسیله کاروالیو در دقیقه 90 زده شد. ضمن اینکه میزبان به وسیله ویتوتاس آندریوسکویشیوز در دقیقه 28  به گل رسید. در دیگر بازی گروه دوم، صربستان در خانه لوکزامبورگ 3 بر یک به برتری رسید. در جدول این گروه، اوکراین با 13 و پرتغال با هشت امتیاز اول و ودوم هستند.

 در گروه اول هم انگلیس در یک بازی پرگل، 5 بر 3 از سد میهمانش، کوزوو گذشت. پس از گل بریشا برای کوزوو در دقیقه یک، انگلیس پنج بار توسط استرلینگ در دقیقه 8، کین در دقیقه 19، سانچو در دقایق 44 و 46 و ووجود (بازیکن حریف) در دقیقه 38 به گل رسید و در ادامه دو گل کوزوو توسط بریشا در دقیقه 49 و مورگی در دقیقه  54 (از روی نقطه پنالتی) تنها از اختلاف کاست. در دیگر بازی این گروه، جمهوری چک در خانه مونته‌نگرو به برتری 3 بر صفر  رسید. در جدول گروه اول، انگلیس 12 امتیازی بالاتر از جمهوری چک 9 و کوزووی هشت امتیازی صدرنشین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 0
    خوب چه ربطی به علی دایی داره ؟ علی دایی در زمان خود کار بزرگی انجام داد و الان دیگر بازی نمی کند که بخواهد با رونالدو رقابت داشته باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس