کد خبر 991470
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تمرین تیم ملی پرتغال در مسکو

تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پرتغال عنوان قهرمانی را در اروپا به دست آوردند.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، در اروپا هیچ کس به پرتغال نمی‌رسد. تیم ملی فوتبال ساحلی این کشور یک‌شنبه توانست در رقابت‌های قهرمانی قاره سبز با نتیجه ۴ بر ۲ روسیه را شکست دهد و یک پوکر را در سطح ملی به ثبت برساند. پرتغال قهرمان فوتبال یازده نفره، فوتسال، فوتبال ساحلی و لیگ ملت‌هاست.

در این دوره قدیمی‌ترین قهرمانی عنوانی بود که پسران فرناندو سانتوس فتح کردند. تیم ملی فوتبال پرتغال در یورو ۲۰۱۶ به لطف گل ادر فرانسه را شکست داد. بازیکن قدرتمند پرتغالی به میدان رفت تا تک گل دیدار را در بازی که تحت تاثیر آسیب دیدگی کریستیانو رونالدو قرار گرفته بود به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای علی دایی به صدا درآمد

این تیم در جام جهانی تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و مغلوب اروگوئه شد. با این حال در لیگ ملت‌ها پیروزی دیگری به دست آورد تا دومین قهرمانی پیاپی‌اش را در قاره سبز تجربه کند. اکنون این تیم برای صعود به یورو ۲۰۲۰ تلاش می‌کند و در دیدار امشب (سه‌شنبه) برابر اوکراین به دنبال سه امتیاز بازی است (پرتغال در گروه B صدرنشین است).

موفقیت‌های دیگر در فوتسال و فوتبال ساحلی

پرتغال تنها فوتبال یازده نفره‌اش موفق نبود. در فوتسال اروپا نیز با حضور ریکاردینیو قهرمان شد. این قهرمانی تنها در تیم ملی دیده نشد بلکه اسپورتینگ پرتغال توانست فاتح لیگ قهرمانان شود.

فوتبال ساحلی جایی است که پرتغالی‌ها بیش‌ترین عناوین را به دست آوردند. این تیم دوباره قهرمان جهان شد و هفت قهرمانی در اروپا به دست آورد. هم‌چنین ۶ قهرمانی در لیگ اروپا کسب کرد که آخرین‌شان برابر روسیه به دست آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس