کد خبر 991378
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
مورگان رونالدو

مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا اعلام کرد ستاره پرتغالی می‌تواند با پول همه چیز را پنهان کند.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، الکس مورگان پیش از دیدار ستاره‌های فوتبال جهان در میلان برای مراسم فیفا The Best نظرش را نسبت به کریستیانو رونالدو اعلام کرد. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه مشکلات قانونی ستاره پرتغالی را در رابطه با متهم شدن به تجاوز جنسی فراموش نکرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درباره تفاوت رونالدو به عنوان یک فوتبالیست و زندگی روزانه‌اش صحبت و اعلام کرد مسائل زیادی در رابطه با مهاجم یوونتوس وجود دارد که با پول آن‌ها را پنهان می‌کند. او گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم برخوردم با او نسبت به کسانی که به آن‌ها روبه‌رو می‌شوم متفاوت باشد. زنان امروزه صحبت می‌کنند و گوش دادن به آن‌ها مهم است. خیلی‌ها می پرسند که چه کسی در این مسائل حق دارد  اما زمانی که به داستان رونالدو نگاه می‌کنید باور می‌کنید مسائل زیادی برای پنهان کردن وجود دارد که در نهایت او با پول آن‌ها را می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید:

اشتباه سایت پرتغالی درباره تعداد گل‌های ملی دایی؟

یک سال پیش کاترین مایورگا، مدل آمریکایی، مهاجم پرتغالی را متهم به تجاوز جنسی کرد. این مدل آمریکایی مدعی شد که رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است. با این حال چند ماه پیش دادگاه اعلام کرد ستاره پیشین رئال مادرید در این رابطه محاکمه نمی‌شود.

این نخستین بار نیست که مورگان علیه رونالدو صحبت می‌کند. ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا زمانی که متوجه شد بازیکن پرتغالی پرونده‌اش بسته شده است نسبت به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. او در آخرین مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره کرد و گفت: در آن توییت اشاره کوتاهی به آن قضیه کردم. اهمیت زیادی دارد تا از زنانی که در این موقعیت قرار می‌گیرند حمایت کرد چون از حمایت کسی برخوردار نیستند. نمی‌خواهم بگویم که رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان نیست، با این قضیه کاری ندارم. او به عنوان یک ورزشکار عناوینی را کسب کرده است اما موضوع دیگر مسائل شخصی است و کارهایی که انجام داده است. من نسبت به چیزی که احساس می‌کنم باور دارم و درباره موضوعاتی فکر می‌کنم که مهم هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس