کد خبر 990749
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
بلیت فروشی آزادی

اجرای قانون حضور تماشاگران در نودمین دربی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس منوط به ثبت‌نام هواداران دو تیم در سامانه‌ای شد که هیچ یک از این دو باشگاه آن را ندارند!

به گزارش مشرق، دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فصل نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ۳۱ شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این نودمین دربی بزرگ پایتخت است که برای نخستین بار بلیت فروشی آن به صورت تمام اینترنتی انجام خواهد شد.

به گفته مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور، این اقدام مطابق با مصوبه چگونگی بلیت فروشی دیدارهای فصل جاری انجام می‌شود. بنابراین هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال از ۲۶ شهریورماه می‌توانند برای تهیه بلیت دربی اقدام کنند.

علی‌اصغر انتظارخیر گفت: بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر حتی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال بر عهده ما است. مطابق با مصوبه اعلام شده، این بلیت فروشی برای دیدارهای مختلف به فاصله ۵ روز پیش از انجام دیدار مورد نظر آغاز می‌شود. برای دربی نیز از ۵ روز پیش از زمان تعیین شده بازی، بلیت فروشی را آغاز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سامانه فروش بلیت برای دیدار روز ۳۱ شهریورماه تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ۲۶ شهریورماه باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال باید قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا کند

مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور در پاسخ به این پرسش که «با توجه به حساسیت دربی و اینکه بسیاری از تماشاگران از دیگر استان‌ها برای تماشای این بازی به تهران می آیند، احتمالاً تغییری در زمان بلیت فروشی لحاظ نخواهد شد؟»، گفت: ما صرفاً مسئولیت فروش بلیت را بر عهده داریم. در این زمینه هم طبق مصوبه عمل می‌کنیم مگر اینکه درخواستی از طرف تیم‌ها داشته باشیم. تا به امروز در مورد دربی و زمان بلیت فروشی آن، درخواستی دریافت نکرده‌ایم. بنابراین تغییری در زمان آغاز بلیت فروشی نخواهیم داشت.

انتظارخیر همچنین در مورد اجرای قانون ۹۰ - ۱۰ برای حضور تماشاگران که استقلال میزبان آن است، گفت: به منظور اجرای این قانون، از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس خواسته‌ایم تا سامانه مربوط به اطلاعات هواداران خود را در اختیارمان قرار دهند. ما با نصب این سیستم و شناسایی کد ملی هواداران، گرایش آنها به هر یک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس را شناسایی می‌کنیم و بر این اساس بلیت فروشی را انجام خواهیم داد.

به گفته وی مدیران تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا شنبه هفته آینده (۲۳ شهریورماه) فرصت دارند تا سامانه اطلاعات هواداران خود را در اختیار سامانه بلیت فروشی هوشمند قرار دهند.

«اگر به هر دلیلی دسترسی به اطلاعات هواداران استقلال و پرسپولیس برای شما امکان پذیر نشود، چه راهکاری برای اجرای قانون ۹۰ - ۱۰ خواهید داشت؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: ما علم غیب نداریم که بدون دسترسی به اطلاعات هواداران بتوانیم گرایش آنها را شناسایی کنیم، این موضوع باید بیشتر از همه برای خودِ مدیران استقلال و پرسپولیس مهم باشد. ما صرفاً فروشنده بلیت هستیم. این کار را هم بر اساس قانون و اطلاعات در دسترس انجام می‌دهیم.

انتظارخیر تاکید کرد: اگر اطلاعات مربوط به سامانه هواداران سرخابی‌ها به موقع و تا زمان مقرر تعیین شده در اختیارمان قرار بگیرد، در بلیت فروشی دربی قانون موردنظر را اعمال می‌کنیم در غیر این صورت تضمینی برای اجرای آن نداریم.

مدیر سامانه بلیت فروشی در حالی اجرای قانون حضور تماشاگران به صورت ۹۰ به ۱۰ را منوط به ثبت نام هواداران در سامانه دو باشگاه کرده است که هیچکدام این سامانه را ندارند و یا اگر هم نمونه ناقصی از آن وجود دارد در اختیار اسپانسرهاست و دست باشگاه‌ها عملاً خالی است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس