مایلی کهن

سرمربی اسبق تیم ملوان انزلی گفت: این باشگاه برای رهایی از مشکلات باید یک منبع مالی مستمر و با حساب و کتاب پیدا کند پرسپولیس و استقلال هشت شان گرو نه شان است چه برسد به ملوان!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان انزلی از تیم‌های قدیمی ریشه‌دار ایران همچنان درگیر مشکلات مالی و مالکیتی است با محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق ملوان و کسی که خودش زادگاهش بندرانزلی است گفت‌وگویی در مورد این تیم و همچنین شرایط تیم ملی انجام داده‌ایم. صحبت‌های مایلی‌کهن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

بختیار رحمانی به تیم صنعت نفت آبادان پیوست+عکس

استقلال ۴ میلیارد بدهی دارد

عذرخواهی کالدرون بابت باخت به تراکتور

* ملوان نیاز به منبع مالی با حساب و کتاب دارد

ملوان نیاز به حمایت دارد، نیاز به این دارد که یک منبع مالی با حساب و کتاب و مستمر پیدا کند وگرنه شرایطش هر سال بدتر از سال قبل می‌شود و اینکه اگربخواهیم هر سال یک نفر جدید نیاید باید شرایط باشگاه مشخص شود و باید به این تیم کمک شود.

* پرسپولیس و استقلال هشت‌شان گروه نه‌شان است

حساب دو تا چهار تا است. الان این همه به پرسپولیس و استقلال کمک می‌شود باز هم هشت پرسپولیس گروه نه‌شان است. پس طبیعی است که ملوان هم چنین شرایطی پیدا کند به تیمی که هیچ کمکی نمی‌شود. در انزلی و حتی کل کشور آنچه که ما زیاد داریم علاقه‌مند به فوتبال است. استعدادهای بی‌نظیری می‌توانید در آنها پیدا کنید حداقل در انزلی ۲۰ مدرسه فوتبال وجود دارد که هر کدام ۲۰۰- ۳۰۰ نفر بازیکن دارند. اما باید حمایت شوند. من بارها گفته‌ام فوتبال را دوست ندارم بلکه عاشق فوتبال هستم. بارها به این مدارس بدون اینکه کسی من را دعوت کند رفته‌ام و سر زده‌ام.

* در والیبال در جمع شش تیم برتر جهانیم

در والیبال تیم ملی ما یکی از شش تیم برتر جهان است. اما چقدر مردم فرزندان‌شان را به حضور در والیبال تشویق می‌کنند؟ استقبال به نسبت به فوتبال کم است اما در فوتبال اکثر خانواده‌های ایرانی به دلایل مختلف فرزندانشان را به حضور در فوتبال تشویق می‌کنند شاید یکی از دلایلش مالی باشد اما این همه علاقه‌مند در فوتبال داریم و باید به آنها توجه کنیم و از بین آنها استعدادها را پیدا کنیم اما متأسفم که بگویم کسی به این علاقه‌مندها توجهی نمی‌کند. در همین پایتخت زمین چمنی را می‌توانید پیدا کنید که متعلق به شهرداری و شورایاری است زمین چمنش افتضاح است باورتان نمی‌شود سقف شیروانی آن هر لحظه ممکن است روی سرتان فرو بریزد. دو میله بسکتبال آهنی وجود دارد که یکی از آنها در حال کنده شدن است بعد می‌گویند پول نیست اگر بخواهیم در یکی از همین مدارس فوتبال ثبت‌نام کنید کلی از شما پول می‌گیرند خوب کمی از آن هم خرج این کارها شود. بروید اگر بخواهید یک زمین از شورایاری بگیرید چقدر از شما پول می‌خواهند.

* میانگین سن ملی بالا است

تیم ملی ما هنوز پوست نینداخته است و نفراتش همان نفرات قبلی هستند هیچ تغییری در آن نمی‌بینید میانگین سنی تیم ملی ما بسیار بالا است. باید ببینیم هدفمان چیست و هدف‌گذاری چیست که این را باید از اداره‌کنندگان تیم ملی و فدراسیون فوتبال بپرسید.

* چرا تیم ملی پنج‌شنبه به هنککنگ رفت؟

می‌گویند پول نداریم پس چطور تیم ملی ۴-۵ روز زودتر به هنککنگ رفته است. تیم ملی چرا پنج‌شنبه گذشته راهی هنککنگ شد در حالی که ما سه شنبه این هفته با هنککنگ بازی داریم.

* هنککنگ محلی از اعراب ندارد

هنککنگ هیچ‌وقت در تاریخ فوتبالش محلی از اعراب در فوتبال آسیا و جهان نداشته است. اما جذابیت فوتبال این است که تیم‌های ضعیف‌تر همیشه بازنده نیستند و گاهی تیم‌های قوی‌تر را شکست می‌دهند. ولی در والیبال، بسکتبال، کشتی و بوکس اینگونه نیست و به همین دلیل است که فوتبال در همه دنیا و ملل مختلف جذابیت دارد و ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس