کد خبر 990653
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
ضیا عربشاهی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها از نظر روحی وضعیت خوبی ندارند و می‌توانیم با سه گل آنها را شکست دهیم.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس با حضور محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: درباره انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد باید بگویم  که او به خانه خودش برگشته و همه ما خوشحال هستیم که وزیر ورزش فردی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرد که خودش پرسپولیسی‌ است و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده است. همه پیشکسوتان از این انتخاب خوشحال هستند و باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنیم که این انتخاب را انجام داد و یک پرسپولیسی باسواد را در جای خودش انتخاب کرد.حالا ما از وزیر ورزش درخواست داریم که هیأت مدیره پرسپولیس را هم تغییر دهد و افرادی را انتخاب کند که با انصاری‌فرد هماهنگ باشند.پرسپولیس برای هواداران است و امیدوارم که وزیر ورزش فکری برای اعضای هیأت مدیره کند.

وی ادامه داد: آمدن افرادی از وزارتخانه دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند چرا که هیچ شناختی از ورزش ندارند.باید افرادی مثل علی پروین، محمد دادکان، بیژن ذوالفقارنسب، محمود خوردبین و ... در هیأت مدیره پرسپولیس باشند که برای این تیم دل بسوزانند.فامیل بازی و خاله بازی دیگر بس است و باید افراد کاردان در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشند. این حرف من فقط درباره پرسپولیس نیست بلکه برای استقلال هم این شرایط مهیا شود. چرا نباید دو سه پیشکسوت در هیأت مدیره استقلال باشند تا از حقانیت این باشگاه دفاع کنند؟ من از وزیر ورزش می‌خواهم که این کار را انجام دهد و اجازه ندهد که افراد بله قربان گو در هیأت مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

استقلال باید قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در باره عملکرد گابریل کالدرون تصریح کرد:‌کالدرون دو ماه است به پرسپولیس آمده و شاید شناخت کافی  از تیم نداشته باشد و به نظر می‌رسد او هنوز ارنج اصلی پرسپولیس را پیدا نکرده است اما من او را مربی کاربلدی می‌دانم و او هم مثل هواداران پرسپولیس فوتبال هجومی را دوست دارد. به نظرم پرسپولیس نسبت به سال گذشته بهتر شده و با آمدن بازیکنانی مثل وحید امیری و فرشاد احمدزاده شرایط پرسپولیس بهتر شده است. پرسپولیس در خط دفاع و خط هافبک بهترین‌های ایران را دارد اما ما در خط حمله یک یار کم داریم و این بازیکن برزیلی که به پرسپولیس اضافه شده باید وزن خود را کم کند تا زودتر شرایط بازی پیدا کند. هواداران هم باید صبر و تحمل داشته باشند چرا که این پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمان شود.

عربشاهی تصریح کرد:درست است که من بالای سر تیم نیستم اما کاملا مشخص است که جونیور بازیکن برزیلی پرسپولیس اضافه وزن دارد.  من در سال 2004 مدرک A گرفتم و دوره‌های مختلفی را در خیلی از کشورهای دنیا پشت سر گذاشتم. من همه بازی‌ها را آنالیز می‌کنم و به همین دلیل است که می‌گویم این بازیکن اضافه وزن دارد. من حتی بازی‌های سایر تیم‌ها را هم آنالیز می‌کنم و به نظر من در بازی تراکتور و پرسپولیس نباید نادری از زمین بیرون می‌آمد. این بازیکن می‌تواند خیلی خوب به جلوی زمین اضافه شود و به نظرم اگر از زمین بیرون نمی‌آمد خیلی بهتر بود. کالدرون هم باید باهوش‌تر عمل کند و همانطور که در دوران فوتبالش چهره شناخته شده و مؤثری بود باید بتواند در دوران مربیگری هم شرایطی ایجاد کند که وضعیت پرسپولیس بهتر از این باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی 90 که قرار است 31 شهریور برگزار شود،‌ گفت: به نظر من شرایط در دربی برای پرسپولیس بهتر است. باختن به تراکتور یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود اما شرایط در دربی کاملا به سود پرسپولیس است و می‌توانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم چرا که سرمربی استقلال هنوز تیمش را نشناخته و شناخت کافی از بازیکنانش ندارد. بازیکنان استقلال تغییراتی داشتند اما بازیکنان پرسپولیس چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و به نظر من پرسپولیس فقط یک مهاجم کم دارد تا در کنار علی علیپور خط حمله را تشکیل دهند و گرنه همانطور که گفتم پرسپولیس بهترین مدافعان و هافبک‌ها را دارد و حتی نیمکت نشینان این تیم هم جزو بهترین‌ها هستند. 

وی تصریح کرد: پرسپولیس اگر بتواند مشکل خط حمله‌اش را حل کند به نظر من می‌تواند در دربی به موفقیت خوبی برسد. پرسپولیس باید برای بردن وارد دربی شود و مطمئن باشید می‌توانیم با دو سه گل استقلال را شکست دهیم. نباید اجازه فکر کردن به استقلالی‌ها بدهیم و این بهترین فرصت است تا این تیم را با یک نتیجه خوب شکست دهیم. استقلالی‌ها هنوز فرصت نکردند تیم‌شان را جمع و جور کنند و شرایط روحی خوبی هم ندارند. من احساسی حرف نمی‌زنم و به دلیل شرایط روحی روانی تیم‌ها را این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. پرسپولیس از نظر روحی شرایط خوبی دارد  و از طرف دیگر استقلالی ها از نظر شرایط روحی اصلا وضعیت خوبی ندارند و به همین دلیل می‌توانیم آنها را شکست دهیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    6 5
    توخواب
  • علی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    2 2
    انشاالله تعالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس