کد خبر 990447
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
دربی

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: اجرا شدن قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی قانون است و باشگاه استقلال هم باید این کار را انجام دهد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی در خصوص واگذاری بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها گفت:‌ دو سال است که بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده و امسال به صورت الکترونیکی این بلیت‌فروشی انجام می‌شود. امسال با کمک وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انقلابی در این زمینه انجام شده و امیدوارم بحث حق پخش هم به سرانجام برسد تا باشگاه‌ها بتوانند هزینه‌های خود را دریافت کنند.

وی در باره اینکه هنوز اقدامات انجام شده به صورت کامل صورت نگرفته، افزود: بله، هنوز به صورت کامل اجرا نشده اما فدراسیون فوتبال نظارت می‌کند و دو سال است که بلیت‌فروشی‌ها به باشگاه‌ها واگذار شده است.

فتاحی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در خصوص وضعیت دربی ۹۰ هم اظهار داشت: طبق پیش بینی‌ها قرار بود هفته چهارم لیگ در ۲۷ و ۲۸ شهریور برگزار شود اما از آنجایی که ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات انتخابی المپیک است، امکان برگزاری بازی‌ها نیست. در هفته سوم هم همه تیم‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریور بازی می‌کنند اما پرسپولیس و نفت آبادان ۲۵ شهریور بازی خواهند کرد. در بازی دربی هم استقلال میزبان است و از آنجایی که تا ۳۰ شهریور مسابقات انتخابی والیبال است به همین دلیل مجبور شدیم دربی را روز یکشنبه برگزار کنیم.

وی در مورد اجرا شدن قانون ۹۰ به ۱۰ هم تصریح کرد: قرار بود سال گذشته این مسئله انجام شود اما باشگاه استقلال اعلام کرد زیرساخت‌ها فراهم نیست اما امسال ۱۰ درصد جدا شده و باشگاه استقلال به عنوان میزبان مجری این کار است. در آیین‌نامه هم آمده که باید بازی به صورت ۹۰ به ۱۰ باشد و باشگاه استقلال هم باید این کار را انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس