کد خبر 989980
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
ربیعی: اروپایی‌ها می‌خواهند با آمریکا هماهنگ کنند

سخنگوی دولت درباره مذاکرات صورت گرفته با فرانسه گفت: سیاست اروپاست که می‌خواهد با آمریکا هماهنگی کند و ما دخالتی در آن نداریم.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر پیرامون برجام گفت: فرانسه نمایندگی اروپا را برعهده دارد و وزیر اقتصاد فرانسه هم به آمریکا رفته تا توافق بگیرد. اگر توافق شد و آنها اعلام کردند ما به توافق خود عمل می‌کنیم ولی چشم‌اندازی نداریم تا روز جمعه اروپا توافق را بگیرد.

وی افزود: اگر اروپا توافق را نگیرد ما گام سوم را در روز مقرر اجرایی می‌کنیم، این سیاست اروپاست که می‌خواهد با آمریکا هماهنگی کند و ما دخالتی در آن نداریم. ما منتظر اروپا هستیم، البته وعده خرید نفت محقق شده و اکنون هم رفته‌اند تا مجوز آن را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی دولت درباره خط اعتباری که عنوان شده است، گفت: حساب یا خط اعتباری فرقی ندارد، ما باید بتوانیم خرید خود را انجام داده و هر کالایی که مدنظر داریم را تهیه کنیم و این پول باید در اختیار ما قرار بگیرد تا با آن خرید کنیم. دیدگاه‌های ما در مذاکرات جلو رفته و از 19 اختلاف به 3 مورد رسیده‌ایم.

ربیعی درباره میزان بکارگیری زنان در پست‌های مدیریتی در دولت دوازدهم گفت: میزان به‌کارگیری زنان در مدیریت افزایش یافته و ریاست محرتم جمهور نیز بر این تاکید دارد که انتصابات در سطوح بالاتر ادامه یابد.

وی همچنین گفت: مصوبه دیگر در دولت، تخصیص 400 میلیارد تومان برای خرید نهادهای کشاورزی بود که این اعتبار در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    2 0
    نه پس میخوای با تو هماهنگ کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس