کد خبر 989783
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
محمد بن نایف

ولی‌عهد سابق سعودی که با قدرت گرفتن پسر شاه از ولایت‌عهدی کنار گذاشته شد، بار دیگر به مناسبت یک عروسی خانوادگی، در انظار عمومی حاضر شد.

به گزارش مشرق، مجلس عروسی یکی از شاهزادگان سعودی، سبب شد تا محمد بن نایف ولی‌عهد معزول، پس از ماه‌ها، دوباره در انظار عمومی دیده شود.

حساب توییتری «اخبار محمد بن نایف» امروز سه‌شنبه تصاویری جدید از محمد بن نایف منتشر کرد که او را در حال مصافحه با «متعب بن عبدالله» پسر شاه سابق و رئیس سابق گارد ملی عربستان نشان می‌دهد.


محمد بن نایف - متعب بن عبدالله

هر دو، محمد بن نایف و متعب بن عبدالله از شاهزادگانی هستند که با قدرت گرفتن سلمان و پسرش محمد، از مناصب خود کنار گذاشته شده‌اند.

محمد بن نایف هر چند آوریل ۲۰۱۵ به حکم سلمان به ولایت‌عهدی کشورش رسید اما بعد از آنکه سلمان، پسرش را جانشین محمد بن نایف قرار داد، روشن شد که از او صرفا برای به قدرت رسیدن پسرش استفاده کرده است.


مصافحه دو شاهزاده معزول

محمد بن نایف ۲۱ جولای ۲۰۱۷ از پست خود برکنار شد و از آن هنگام شایعات متعددی در خصوص حبس خانگی یا مقید کردن او منتشر شد. حساب توییتری «العهد الجدید» که به انتشار اخباری از درون خاندان سعودی مشهور است، ژوئن گذشته گفته بود که هنوز حلقه الکترونیک در پای محمد بن نایف است.

تصاویر جدید از ولی‌عهد معزول در حاشیه مراسم عروسی شاهزاده «عبدالعزیز بن بندر آل سعود» گرفته شده است.


محمد بن نایف

«العهد الجدید» پیشتر نوشته بود که بن نایف از روزی که عزل شده، یک پایبند الکترونیک به پایش بسته شده و هنوز در حبس خانگی است و از محل سکونت خارج نمی‌شود جز با موافقت ولی عهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    15 65
    سگ زرد برادر شغاله
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    21 76
    عروسی هاشون دقیقا با محرم تنظیم می کنند. بیایید حب اهل بیت علیهم السلام را از زرتشتی های ایران یاد بگیرید که در ایام محرم در هر کجای دنیا که باشند عروسی نمی گیرند
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 8
      جدی نمیگیرن؟ چرا؟
  • بهرام صدوقی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    لعنت بر آل خبیث سعودوهابی کافرکه دشمنی خودرابااهلبیت آشکارشدن میدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس