کد خبر 989744
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
یمن

سازمان ملل اعلام کرد که بیش از بیست و چهار میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیازمند کمک هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از رسانه‌های یمنی، کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند که بیش از ۲۴ میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیاز به کمک دارند.

بیشتر بخوانید:

ناکامی حمله مزدوران سعودی به حرض

فرانسه، آمریکا و انگلیس همدست جنایات جنگی در یمن

سازمان ملل همچنین اعلام کرد که حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن و شیوه‌های گرسنه نگه داشتن یمنی‌ها در سطح جنایت جنگی است.‎

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در چهار راه الوازعیه در تعز شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی یک خودروی نظامی سعودی را در شمال الخوبه در جیزان منهدم کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین موفق شدند که پیشروی مزدوران ارتش سعودی به سمت مواضع خود در اطراف منطقه "أم بی سی" در جیزان را متوقف کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ehsan IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    3 6
    به نظر من کوتاهی از خود انصارالاه و ارتش وقتی مردم کشورت دارن اینطوری زجر رو تحمل میکنن چه دلیلی داره موشک رو به ریاض نفرستین تا جنگ زودتر تمام شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس