کد خبر 989334
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
روایت وزیر اقتصاد از پشت پرده انتخاب رئیس سازمان مالیاتی/ چرا پناهی رئیس نشد؟

نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر امروز دومین کارت زرد خود را به وزیر اقتصاد نشان دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 11 شهریور) از پاسخ‌های فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به سؤال محمدرضا صباغیان مردم مهریز قانع نشدند. 

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، در سؤال ملی خود از امور اقتصادی ودارایی درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق شاغلان دستگاه‌های اجرایی بود.

بیشتر بخوانید:

دفاع نماینده بازداشت شده از خود در مجلس

از 207 نماینده حاضر در صحن پارلمان 93 نفر پاسخ‌های دژپسند را قانع‌کننده تشخیص داد و 95 نماینده اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی را قانع کننده ندانست،‌ ضمن اینکه رأی سه نماینده هم ممتنع بود.

با قانع نشدن نمایندگان، وزیر اقتصاد در یک روز دومین کارت زرد را از مجلس دریافت کرد. دقایقی پیش از آن هم نمایندگان از پاسخ‌های وزیر به سوال منصور مرادی درباره کارمزد سامانه پیامک بانکی قانع نشده بودند.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد در حالی که قرار است حسن روحانی فردا به پارلمان بیاید. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الیاس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    نمایندگان محترم مجلس : لطفا لطفا لطفا بر مبنای وظیفه شرعی , اخلاقی و قانونی خود به آقای دژپسند کمک کنید تا از شر معاونین و مدیران تحمیلی زنجیره ای , بی کفایت و بی ربط که سازمانها و دستکاههایزی مجموعه وزارتخانه را منفعل, ورشکسته و بعضا ملک شخصی کرده اند خلاص شود. مطمینا خداوند برای انجام این کار بزرگ (وظیفه تان ) اجری عظیم به شما اعطاء خواهد کرد > انشااله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس