کد خبر 1119359
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن هفته آینده به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود

طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن که دو فوریت آن در جلسه 19 شهریور مجلس به تصویب رسیده بود، هفته آینده به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، دستور کار صحن علنی مجلس از تاریخ ۳۰ شهریور تا ۲ مهر اعلام شد.

بر این اساس، طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن که دو فوریت آن در جلسه ۱۹ شهریور مجلس به تصویب رسیده بود، در صحن علنی مجلس به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

همچنین وزرای نفت و آموزش و پرورش برای پاسخ به سؤال نمایندگان به صحن علنی خواهند آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 0
    طرح نیاز نیست این قوانین و مقررات ضد تولید را جمع کنید مسئولین و آموزش بدید که تنها راه برون رفت از تمام مشکلات ناهنجاری‌های اجتماعی و فساد رونق تولید هست والسلام. همه فسادها از بیکاری جوانان ناشی میشود
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 0
    یکی از راه های کنترل قیمت ساخت و ساز در بافت فرسوده تهران و کلانشهرها بود که در زمان مدیریت آقای قالیباف رونق داشت ولی با روی کار آمدن اصلاح طلبان بخصوص آقای حناچی ورق برگشت و از رونق افتاد چراکه تعرفه پروانه ساختمانی جهش قابل توجهی داشت و هزینه سربار ساخت و ساز را بالا برد و امتیازات تشویقی برای سازندگان در بافت فرسوده را کاهش داد در نتیجه عرضه مسکن در تهران و حومه کاهش یافت. از سوی دیگر مدیریت فعلی شهری از هیچ یک از ظرفیت های توانمند ساز برای ساخت و ساز در تهران و حومه استفاده نکرد همانطور زمانی که آقای حناچی معاون وزیر سابق شهرسازی در دولت بود در آن زمان هم ظرفیت سازی نکرده و اصولا اعتقادی به انبوه سازی نداشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس