کد خبر 989202
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
جواد نکونام

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید رفتار محمد بلبلی غیرحرفه‌ای بوده است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط تیمش در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر گفت: از هواداران تیم فولاد که تیممان را حمایت کردند تشکر می کنم. تشکر ویژه‌ای هم از بازیکنان دارم که واقعا زحمت کشیدند و توانستند در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی بکشند. امیدوارم مردم و هواداران از بازی لذت برده باشند.

وی افزود: جذابیت فوتبال به همین گل هایی است که زده می شود و خوشحالم که تیم ما موفق شد در لحظات پایانی گل بزند و به حق خود برسد و این برای من خیلی مهم و حیاتی بود.

نکونام در این باره که آیا پیش بینی می‌کرد بازی با تساوی تمام شود، تاکید کرد: به هر حال وقتی بازی به آن دقایق و ثانیه‌ها می‌رسد حساسیت آن بیشتر می‌شود اما به هر حال اگر در فوتبال بتوانیم از ثانیه‌ها و اشتباهات حریف استفاده کنیم قطعا به موفقیت می‌رسیم. ما هم به ویژه در نیمه دوم خوب بازی کردیم و تلاش کردیم و در آن ثانیه ها به گل رسیدیم و شرایط رسیدن به گل را داشتیم.

این بازیکن سابق فوتبال درباره شکایت باشگاه استقلال از فغانی به خاطر اینکه سوت پایان را دیر زده، اظهار کرد: اگر باشگاه بزرگ استقلال می‌خواهد شکایت کند حق این کار را دارد. من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم و نظر خاصی نمی‌توانم بدهم.

سرمربی فولاد درباره شادی پس از گل این تیم تاکید کرد: من برای تیم فولاد کار می کنم و برای من اهمیت خاصی دارد و موفقیت آن برای من مهم است. همیشه سعی می کنم حرفه ای رفتار کنم. قرارداد من با باشگاه فولاد است و باید از حق این تیم دفاع کنم.

نکونام در این باره که نارضایتی هواداران استقلال در پایان بازی از چه بود، گفت: من متوجه نشدم چون بعد از بازی سمت بازیکنان رفتم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گفتم و متوجه نشدم.

بیشتر بخوانید:

ورود وزارت خارجه ایتالیا به مشکل استراماچونی

وی در خصوص حواشی انتقال بلبلی اذعان کرد: واقعیت این قضیه این است که من خودم این بازیکن را از پارسال زیرنظر داشتم و احساس کردم امسال می تواند به تیم ما کمک کند وبازیکن آینده داری است. از یکی از دوستان که مربی ایشان بوده و واقعا حق بر گردن او داشته خواهش کردیم با او به صورت مستقیم صحبت و شرایط را فراهم کنند. با بلبلی که صحبت کردیم ابراز علاقه کردند تا به باشگاه بزرگ فولاد بیایند. با مدیرعامل هم صحبت کردیم و قرار شد شرایط برای بستن این قرارداد فراهم شود. بلبلی هم اعلام کرد قرارداد با باشگاه سپیدرود تمام شده و مشکلی ندارد. او اعلام کرد من فسخ قرارداد دارم اما حالا همراهم نیست. او گفت من بابت فسخ قرارداد هیچ مشکلی ندارد و مبلغ قرارداد و شرایط فسخ را هم اعلام کرد.

سرمربی فولاد خوزستان که در برنامه «سلام صبح بخیر» به گفت‌وگو پرداخت یادآور شد: او همراه با دوست عزیزی که مربی او بوده آمد و صحبت کرد و قراردادی هم با ما منعقد شد. به خاطر ایشان از مدیرعامل خواهش کردم از شمال به تهران بیاید و قرارداد امضا شد. اینکه بعد از این چه اتفاقاتی افتاد کاملا غیرحرفه ای بود. بازیکن نباید این کار را کند و اگر با باشگاه سپیدرود قرارداد داشته نباید با ما قرارداد می‌بسته و اگر با ما قرارداد داشته نباید با باشگاه استقلال قرارداد می‌بسته است. طوری نباید باشد که در فوتبال ایران بازیکن به همین راحتی با هر باشگاهی قرارداد ببندد و راهش را ادامه بدهد و فوتبال بازی کند. هر بازیکن و تیمی که این تخلفات را انجام دهد باید برایشان جریمه در نظر گرفته شود.

نکونام درباره بازی با سپاهان گفت: این تیم مدعی قهرمانی است و بازیکنان خوب، باکیفیت و قوی را دارد و بازیکنان بهتری جذب این تیم شده اند. شرایط سپاهان به خاطر بازیکنانی که می گیرد و مبالغی که پرداخت می شود قابل قیاس با ما نیست. امیدوارم موفق باشند و در جام باشگاه های آسیا هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی جلوی هوادارانمان انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره دعوت به کمیته انضباطی نیز تصریح کرد: بعد از بازی با نفت آبادان من گفتم داور روز خوبی داشت و داوری فوق العاده‌ای داشت اما به نظرم آن صحنه پنالتی بود. سرمربی تیمم هستم و نظر شخصی‌ام را با احترام به کمیته داوران گفتم. خود دوستان می دانند که پارسال در تیم نساجی با تمام اشتباهاتی که در حق این تیم شد من هیچوقت اعتراض و بی احترامی نداشتم. من همیشه حامی داوران هستم که زحمت می کشند اما آن روز به نظر من پنالتی بود و نظرم را با کمال احترام گفتم و فکر نمی کنم هیچ جای دنیا هیچ مشکلی نباشد. در کمیته انضباطی هم این را اعلام می کنم و آقای عرب براقی صداقت فوق العاده ای داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس