سعید آذری

مدیرعامل پیشین ذوب آهن گفت: حمل بر غرور نشود، من مدیری هستم که با یک تیم شهرستانی در فوتبال ایران مطرح شدم و در خودم می بینم که توان مدیریت باشگاه استقلال را با همه چالش هایش دارم.

سرویس ورزش مشرق – پیرو بروز پاره ای مشکلات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال و استعفای معاونت ورزشی این مجموعه همچنین اختلاف نظرهایی که در این مدت میان سرمربی ایتالیایی این تیم با فتحی بر سر ویزای اقامت، مترجم، خرید بازیکن و مواردی از این دست به‌وجود آمد شایعاتی پیرامون مذاکره پشت پرده با مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن به گوش رسید.

سعید آذری در گفت و گو با مشرق، درباره این شایعات، میزان صحت و سقم آنها و توانایی هایی که در خود برای احراز سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال می بیند و از طرفی شناختی که از کار در چنین مجموعه ای دارد حرف زد.

وی ابتدا در این باره که آیا چنین موضوعی حقیقت دارد یا نه اظهار داشت: نمی دانم منابعی که این اخبار را منتشر می کنند از چه طریقی این موارد را مطرح می سازند ولی تاکنون با من صحبت خاصی در این زمینه نشده است و اصلا در جریان نیستم.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن در ارتباط با اینکه حتی از وزارت ورزش پیامک یا تماسی در ارتباط با ای موضوع داشته یا نه توضیح داد: کسی که قرار است برای چنین سمتی کاندید شود را که با پیامک خبر نمی کنند. ولی هیچ ابلاغ یا تماسی نداشتم.

آذری در این باره که اگر در همین باره با وی صحبتی انجام شود چه واکنشی خواهد داشت بیان کرد: کار کردن در باشگاه های بزرگ مانند سپاهان، استقلال، فولاد، پرسپولیس یا تراکتورسازی برای هر مدیرعاملی مایه افتخار است. کار کردن در باشگاهی به بزرگی استقلال ویژگی های زیادی دارد ولی واقعیتش این است که صحبتی با من نشده است.

بیشتر بخوانید:
 

واکنش وزیر ورزش به خبر تغییر مدیرعامل استقلال
 

واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال

با توجه به اینکه پیش از این بهرام افشارزاده از استان اصفهان در سمت مدیریت باشگاه استقلال فعالیت داشته و در صورت ورود احتمالی آذری به استقلال، وی دومین مدیر از این استان در استقلال خواهد بود گفت: من معتقدم ما نباید دنبال مرزبندی های اینچنین باشیم. تاکنون دو رییس جمهور سمنانی هم داشته ایم. یکی حسن روحانی و دیگری محمود احمدی نژاد ولی جالب است که از اصفهان هرگز رییس جمهوری انتخاب نشده است. مهم خروجی کار است.

این مدیر ورزشی درباره اینکه مدیریت در چنین باشگاه هایی با این تعداد مخاطب چه ویژگی هایی باید داشته باشد توضیح داد: برای مدیرعاملی باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید شاخصه های خاصی داشته باشید که فراتر از شاخصه هایی هستند که برای مدیرعاملی در باشگاه های دیگر نیاز است. قطعا انتخاب کنندگان مدیرعامل استقلال که همان مجمع و هیأت مدیره باشگاه هستند باید چنین شاخصه هایی را در فرد مورد نظرشان ببینند و بعد سراغش بروند. ولی باز هم می گویم تا این لحظه صحبت رسمی با من در این باره نشده است.

آذری در پاسخ به این پرسش که اگر صحبت رسمی صورت بگیرد چه پاسخی خواهد داشت تصریح کرد: ابتدا باید ببینم می توانم مثمرثمر باشم یا نه. ابتدا باید بتوانم خواسته های مجمع را برآورده کنم. بعد خواسته های هیأت مدیره و بعد خواسته های مخاطبان باشگاه که مردم هستند. آدم باید ببیند توانایی برآورده کردن چنین خواسته هایی را دارد یا نه بعد جواب بدهد.

وی از میزان شناخت خود شرایط تیم بزگی همچون استقلال گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس به همان اندازه که بزرگ هستند مشکلاتشان هم به همان مقدار بزرگترند و البته در نقطه مقابل فرصت های پیشرفت هم برای مدیرانشان ایجاد می کنند. قطعا جاذبه هایی دارند که برای همه وجود دارند.

این مدیر ورزشی در پاسخ به ین پرسش که آیا توانایی ورود به چنین چالشی را در خودش می بیند یا نه خاطرنشان کرد: حمل بر غرور نشود. من مدیری هستم که با یک تیم شهرستانی در فوتبال ایران مطرح شدم و برای خودم اعتباری بدست آوردم و حاضر هم نیستم به هر بهانه ای آن را خراب کنم. اگر حس کنم توانش را دارم می آیم وگرنه مرد و مردانه آن را نمی پذیرم ولی تا این لحظه این را در خودم می بینم که توان مدیریت باشگاه استقلال را با همه چالش هایش دارم.

آذری در پایان در واکنش به این موضوع که اگر چنین پیشنهادی دریافت کند آن را می پذیرد یا نه توضیح داد: اگر پیشنهاد رسمی باشد باید با اعضای مجمع و هیأت مدیره نشست و حرف زد. مهم است که انتخاب کنندگان چه شرایطی برای مدیرعامل باشگاه شان فراهم می کنند. اگر ببینم بستر برای کار فراهم است قطعا این موضوع را می پذیرم. چون طرفدار استقلال از مدیرعامل این باشگاه توقع ندارد که تیمش را در لیگ برتر حفظ کند بلکه توقع دارد در لیگ برتر قهرمان شود، در جام حذفی قهرمان شود و در لیگ قهرمانان بهترین نتایج را به عنوان نماینده ایران بدست بیاورد. هر زمان حس کنم بستر مهیاست به درخواست رسمی مجمع باشگاه جواب "بله" می دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    5 6
    کسی که قرار است برای چنین سمتی کاندید شود را که با پیامک خبر نمی کنند. ولی هیچ ابلاغ یا تماسی نداشتم
  • رضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    14 11
    آقای آذری مدیرتوانمندی است اما بهتر است در ذوب آهن فعالیت کنند. تغییرات مدیریتی در شرایط فعلی به سود استقلال نیست.
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    9 2
    دیگه چی
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    14 2
    بیا داداش بیبنیم چکاره ایی
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    4 2
    فلورنتینو پرز هم بشه مدیر استقلال موفق نمیشه چون مسعود سلطانی فر نمیذاره
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    هرکی بشه مدیر استقلال باید پول بریزه چون باشگاه بزرگ هست و بایک قرون دوهزار نمیشه استقلال رو چرخوند مدیریت دراستقلال یعنی پول خرج کردن تمام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس