کد خبر 988586
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
فراز کمالوند

سرمربی پارس جنوبی جم از تلاش های مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و زحمات بهرام رضاییان مدیرعامل مستعفی باشگاه پارس جنوبی تشکر کرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در گفت و گو با سایت باشگاه پارس جنوبی ‌در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز سرمربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس شرکت می‌کنید، عنوان کرد: بله حتما شرکت خواهم کرد تا چند مورد را به اطلاع سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال برسانم.

وی ادامه داد: دلیل اولی که تصمیم گرفتم در جلسه امروز حضور پیدا کنم، گلایه از آقایان تاج و ساکت است. اینکه چرا آنها به قانون و مقرراتی که خودشان وضع کردند، احترام نمی‌گذارند.تیم های بدهکار نه تنها بدهی‌هایشان را پرداخت نکردند که کارت های بازی بازیکنان جدید شان را هم دریافت کردند.خود من الان از 4، 5 سال پیش از چند باشگاه طلب دارم و جالب اینکه مالیات پولی که نگرفتم را هم داده‌ام اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. امروز عصر گلایه‌ام را بار دیگر مطرح خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت:دلیل دیگرم برای حضور در جلسه با آقای ویلموتس هم درخواستم برای دعوت از مهدی ترکمان به تیم ملی است. ترکمان در حال حاضر یکی از آماده ترین چپ‌پاهای فوتبال ایران است. او با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند اما به نظر من قابلیت حضور در اردوی تیم ملی را دارا است. 

کمالوند با اشاره به درخواست مشابه‌اش از کارلوس کی‌روش بیان کرد: در گذشته داریوش شجاعیان نیز چنین شرایطی داشت. او نیز سال اول حضورش در لیگ برتر که خودم او را به گسترش فولاد آوردم، خوش درخشید و خیلی زود درباره‌اش با آقای کی‌روش صحبت کردم و دعوت هم شد. الان هم می‌گویم مهدی ترکمان شرایط حضور در تیم ملی را دارد و در جلسه امروز از آقای ویلموتس خواهش می‌کنم که به چشم خریدار به ترکمان نگاه کند. با این روند شک نکنید تیم ما خیلی زود در تیم ملی صاحب سهمیه می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی در پایان افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقای مهندس سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی داشته باشم که واقعا برای تیم ما سنگ تمام گذاشته‌اند. ایشان با تمام مشکلات قانونی که وجود دارد، یک لحظه تیم را تنها نگذاشته و حتی استرس و فشار ناشی از مشکلات او را دچار بیماری و کسالت کرد. با این وجود از هیچ کوششی برای حل مشکلات مان دریغ نکرده است. همچنین از زحمات آقای رضاییان نیز باید تشکر کنم. او نیز در دو سه ماه گذشته خیلی برای تیم تلاش کرد و برای ایشان در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس