کد خبر 988200
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
قلعه نویی

سرمربی سپاهان از نمایش تیمش مقابل ماشین سازی تمجید کرد.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش در هفته دوم لیگ برتر مقابل ماشین سازی گفت: توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم. حسن اول بازی کسب سه امتیاز بود. حسن دوم بازی این بود که علی قربانی تقریبا به حقش رسید. او پارسال هم گل های موثری زد. گل او به پدیده باعث شد آسیایی شویم.

وی ادامه داد: به رسول خطیبی تبریک می‌گویم. او تیم چغر و به قول کشتی‌گیر ها بد بدنی را ساخته است. با اینکه این تیم لایه‌های دفاعی متعدد داشت، اگر بدشانس نبودیم، می توانستیم سه گل بزنیم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست ماشین سازی صدرنشین ماند

هنوز با سپاهان ایده آل من فاصله داریم. در مجموع نسبت به پارس خیلی بهتر کار می‌کنیم. گردش توپ ما خوب است. امروز چمن ورزشگاه هم خوب بود. نسبت به چمن دغدغه داشتیم که خدا را شکر نسبت به  بازی با نساجی بهتر شده است. باید خیلی هم دیکته‌ای صحبت کنیم که حواسمان جمع باشد اشتباه نکنیم.

سرمربی سپاهان درباره فشار سازمان لیگ به تیم‌های شهرستانی برای حل مشکل بلیت فروشی با وجود پاربرجا بودن مشکلات در ورزشگاه آزادی گفت: این سوال را از مدیریت بپرسید. من این سمت لیوان را می بینم. اینکه فشار بیاورند استادیوم ها استاندارد شود خوب است اما همه چیز منصفانه باشد.

او در واکنش به این سوال که تیمش در نیمه دوم برای حفظ نتیجه بازی به میدان رفت گفت: ما نیمه دوم فشار آوردیم و پنالتی گرفتیم. هفت، هشت موقعیت گل هم داشتیم. اگر امروز حامد لک نبود، گل‌های متعددی می‌زدیم. در نیمه دوم کاشته و کرنر زیادی زدیم. آن تیم موقعیت هم نداشت. سوالتان کم لطفی بود.

قلعه نویی درباره مصدومان تیمش اظهار کرد: تمرینات مان را به موقع شروع کردیم. فرسایشی بودن تمرین باعث شد از نظر ذهنی عقب باشیم. آقای حسینی، بحیرایی و ایران پوریان از هفته بعد اضافه می شوند. از بازیکنان جدید هم تشکر می کنم که خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شدند.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد کی‌روش استنلی گفت: استنلی دیر اضافه شد. او از نظر فیزیکی قوی است و نیازمند زمان بیشتری است. او پنالتی هم گرفت و به تیم حریف فشار آورد. فکر می‌کنم او از دو هفته دیگر آمادگی خود را به دست می آورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس