کد خبر 987457
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
باور 373

جمعی از مسئولین کشوری از سامانه پدافند هوایی برد بلند بومی باور 373 بازدید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 گفت:  نمایشگاه صنعت دفاعی و به ویژه بازدید از سامانه باور، حس " خود باوری " و " اعتماد به نفس" را به معنای واقع کلمه متجلی ساخته است.

نماینده مردم تهران  تصریح کرد: خدا را شاکریم که به همت جوانان عزیز کشورمان در مجموعه صنعت دفاعی  سامانه های پیشرفته و به روزی طراحی و تولید شده است که در برابر هر تهدیدی از سوی نظام سلطه قادر است از تمام ارضی میهن اسلامی به نحو شایسته دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

جمهوری اسلامی چهارمین کشور جهان با توانایی تولید مستقل پدافند موشکی برد بلند/ «باور ۳۷۳» ایران را از اتحادیه اروپا جلو انداخت +عکس

دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373گفت: یکی از برنامه های راهبردی نظام که همواره مورد حمایت دولت بوده است تقویت بنیه دفاعی کشور بوده است .

وی با بیان اینکه در حافظه تاریخی ملت ما دفاع سخت در برابر رژیم بعث تا بن دندان مسلح به خوبی ثبت شده است اظهار داشت: صنعت دفاعی با توجه به تجربه های دوران جنگ و شرایط کشور، مسیر پیشرفت های دفاعی را به خوبی پیش گرفت و امروز به لطف خداوند متعال به تکامل رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های قدرت ملی، ارتقاء قدرت دفاعی است و امروز میبینیم به همت جوانان متخصص و متعهد صنعت دفاعی سامانه های بومی پیشرفته ای تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    5 1
    مواظب جبسون رضائیان ها باشید کم نیستند عزیزان سپاهی
  • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    با اینکه سامانه بسیار خوبی بنظر میاد ولی احتمالا قابلیت درگیری با موشک های بالستیک رو نداره. قرار بود این سامانه در مقتبل موشک بالستیک تست بشه که نشد. در ضمن اخیرا اعلام کردند که بدنبال یک سامانه برای مقابله با موشک های بالستیک هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس