علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوائی باور 373 بازدید کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی اکبری» رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: این نمایشگاه در واقع رونمائی عمق باور یک ملت شکوفا شده و به بلوغ رسیده برای ورود به چله دوم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی اکبری خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه یادآور روزهای دفاع مقدس و روزهایی است که پایه‌های این افتخارها، شکوفائی و درخشش‌ها را شهدای عزیز، مجاهدان و دلامردان در همان روزهای سخت پایه گذاری کردند و «ما میتوانیم» را با آن نیروی آسمانی از امام راحل دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

بازدید فرمانده آجا از سامانه باور 373

وی افزود: این خط با تدابیر حکیمانه و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) امتداد یافته است و جوانان نخبه ما توانستند در یک حرفه پیچیده و عمیق که مجموعه بزرگی از رادمردان محقق و پژوهشگر را در حوزه صنعت دفاعی در خود جای داده است، سامانه‌ای ساخته و تولید کنند که برای ملت خودش پیام آور امنیت و آرامش است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: امیدوارم مجموعه‌های دیگر نیز بتوانند باور را از این «باور» دریافت کنند تا انشاءالله با همین روشی که صنایع دفاعی در پیش گرفته است شاهد موفقیت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... نیز باشیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس