رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از برخورد روزانه با يكهزار و 500 دستگاه تاكسي غيرپلاك شهر تهران كه به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد وارد مي‌شوند خبر داد و گفت: بر اساس اعلام قبلي تمامي تاكسي‌هاي غيرپلاك تهران از اول بهمن ماه در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جريمه مي‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار حسين رحيمي با تاكيد بر اين كه خوشبختانه با اطلاع‌رساني صورت گرفته ورود تاكسي‌هاي غير پلاك تهران به داخل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد به ميزان قابل توجهي كاهش يافته است افزود: در عين حال به تمامي رانندگان تاكسي غيرپلاك تهران مجددا هشدار مي‌دهيم كه در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد قطعا جريمه مي‌شوند.

وي از ممنوعيت تردد خودروهاي عمومي با پلاك «ع» غير شهر تهران به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد از اول اسفندماه خبر داد و افزود: بر اين اساس اين خودروها نيز در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جريمه خواهند شد.

رييس پليس راهور تهران تاكيد كرد: بر اساس مذاكرات انجام شده با شهرداري تهران اين دسته از خودروهاي عمومي و تاكسي‌هاي غير پلاك شهر تهران در صورتي كه نياز به ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد دارند مي‌توانند با دريافت آرم‌هاي روزانه و هفتگي به اين محدوده تردد كنند.

وي اجراي اين طرح را در راستاي ساماندهي تردد در محدوده مركزي شهر و درخواست بخش‌هاي ذيربط در اين خصوص عنوان كرد و گفت: در عين حال سازمان تاكسيراني تهران و اتحاديه مربوطه در خصوص خودروهاي عمومي پايتخت نيز بايد نظارت ويژه‌اي بر فعاليت اين خودروها داشته باشند تا در روزهاي واپسين سال شهروندان با مشكل تردد و كمبود وسايط حمل و نقل عمومي مواجه نشوند.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به استقرار تيم‌هاي ويژه براي برخورد با خودروهايي كه به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح ترافيك مي‌شوند تصريح كرد: خودروهاي سيار مجهز به دوربين‌هاي ثبت تخلف طرح ترافيك نيز در اين محدوده گشت‌زني و نسبت جريمه خودكار خودروهاي غيرمجاز اقدام مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس