کد خبر 983681
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
میداوودی

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال از دنیای فوتبال وداع کرد.

به گزارش مشرق، میلاد میداودی مهاجم سابق استقلال اهواز، استقلال تهران، نفت مسجد سلیمان، پاس تهران و تیم ملی فوتبال ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی میداوودی از فوتبال به شرح زیر است:

سلام به همه...
امروز که این متن ر ا می نویسم دستانم می لرزد. چه زود گذشت  توپ بازی در شن های داغ مسجد سلیمان.آن زمان های دور حتی فکرش را هم نمی کردم لحظه خداحافظی این قدر زود بیاید. آن روزها که آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال را داشتم کجا و حالا که لحظه خداحافظی از تمام رویاهایم در قالب بازیکن است،کجا.نوشتن از خداحافظی برای شما هواداران عزیز چه سخت است. می خواهم از شما خوبان، شما طرفداران فوتبال در مسجد سلیمان، اهواز، سرتاسر خوزستان و طرفداران استقلال کبیر در قالب بازیکن فوتبال خداحافظی کنم.خوب می دانم چقدر حمایتم کردید، چقدر پشتم ایستادید،چقدر به من روحیه دادید. نمی دانم اسمش تقدیر بود یا هر چیز دیگری ولی کاش آن مصدومیت لعنتی اتفاق نمی افتاد،آه! نمی دانم این بغض گلویم کی رها می شود اما آن مصدومیت لعنتی خیلی زود باعث شد از استقلال که عشق دوران کودکی ام بود جدا شوم و شاید حتی از فوتبال! 

بیشتر بخوانید:

استقلال ستاره دارد اما روی پیراهنش

هنوز صدای واویلا واویلای شما هواداران عزیز در گوشم هست، وقتی صدایم می کردید مو بر تنم سیخ می شد، خدا می داند چقدر انگیزه داشتم خوشحالتان کنم و الان هم خوشحالم حداقل در گوشه ای ذهن و قلب شما هستم. این را از پیام های پر محبتی که می فرستید متوجه شدم.

هر چند بی مهری های زیادی از خیلی ها دیدم ولی کم نیاوردم، تلاش کردم، جنگیدم، با خودم، با فوتبال، با زندگی اما میداودی اهل جنگیدن است و برنده شدن. می خواهم حالا نه در قالب بازیکن فوتبال بلکه برای مربیگری تلاش کنم و بجنگم.می دانم حمایتم می کنید،مثل همیشه، من هم روی حمایت شما حساب می کنم.

دستتان را می فشارم، مثل همیشه از دوران کودکی تا امروز تکرار می کنم که استقلالی بودم و استقلالی می مانم.  به امید روزی که دوباره شما عزیزان را از نزدیک ببینم، شاید روی نیمکت تیم محبوب استقلال.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس