کد خبر 981842
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
ایکاردی

کریستیانو رونالدو موافقت خود با جذب مائورو ایکاردی ستاره اینتر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی تلاش زیادی برای ماندن در اینتر کرد و با توجه به ناکامی این باشگاه در خرید بازیکنانی چون ادین ژکو و روملو لوکاکو، اخباری در مورد احتمال ماندن او در اینتر منتشر شده بود اما رئیس باشگاه اینتر خبر از قطعیت تصمیم باشگاه برای قطع همکاری با مائوریتو داد.

بیشتر بخوانید:

برنامه مهاجم جنجالی برای ماندن

به این ترتیب چاره ای برای ستاره آرژانتینی نمانده جز اینکه اینتر را ترک کند اما مقصد بعدی او هنوز مبهم است. صحبت از مذاکرات با رم و ناپولی است اما به نظر خود او بیش از همه تمایل دارد تا به یوونتوس ملحق شده و زوج رونالدو در فاز تهاجمی بیانکونری شود.

امروز گاتزتا دلو اسپورت تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته است که رونالدو موافقت خود با این انتقال را اعلام کرده است و به این ترتیب از بابت او هیچ مشکلی برای این جابه جایی بزرگ وجود ندارد. رونالدو که چندان علاقه ای به پیوستن لوکاکو به یوونتوس نداشت، حالا خوشحال خواهد شد اگر ایکاردی به بازیکن جدید یووه بدل شود تا با او خط حمله ای مرگبار را تشکیل دهد.

مشکل اما به باشگاه اینتر برمی گردد. به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر چندی پیش گفته بود که تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال ایکاردی به یوونتوس را صادر نخواهد کرد. در نهایت باید دید سرنوشت ایکاردی چگونه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس