کد خبر 976185
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
ایکاردی

باشگاه یوونتوس برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله اینتر شرط و شروطی دارد.

به گزارش مشرق، با توجه به قطعی شدن جدایی مائورو ایکاردی از اینتر و قرار گرفتن نام وی در فهرست فروش نراتزوری، در حال حاضر دو باشگاه یوونتوس و ناپولی مشتریان وی در سری آ هستند و خود این بازیکن ترجیح می دهد فصل بعد در یوونتوس بازی کند.

بیشتر بخوانید:

ایکاردی سکوتش را شکست

در حال حاضر ملاقات های بین واندا نارا مدیر برنامه مائوریتو و فابیو پاراتیچی مدیر یوونتوس برای انتقال مائورو ایکاردی به تورین صورت گرفته و طبق ادعای کالچومرکاتو، در این میان بحث هایی در مورد حواشی فراوان زندگی شخصی ایکاردی و واندا نارا و لزوم کاهش آن در صورت انتقال به یوونتوس بین طرفین صورت گرفته است.

به نظر می رسد واندا نارا حاضر شده برای انتقال همسرش به یوونتوس قبول کند که از فعالیت در برنامه تیکی تاکا انصراف دهد. اصل حواشی جدایی مائورو ایکاردی از اینتر در سال گذشته و در همین برنامه هنگامی آغاز شد که واندا نارا مدعی شد بهتر است اینتر بازیکنان خط میانی خود را تقویت کند تا آنها بتوانند مهاجم نوک این تیم یعنی مائورو ایکاردی را بهتر تغذیه کنند.

این صحبت های جنجالی سرآغاز اختلافات در رختکن اینتر بود و در نهایت باشگاه تصمیم گرفت بازوبند را از مائورو ایکاردی پس بگیرد و در نهایت اتفاقات به شکلی پیش رفت که هشتمین گلزن تاریخ باشگاه اینتر چاره ای جز جدایی نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس