رضا برجی

از شما می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنید که چرا آقای مدیرعامل با ما چنین شیوه‌ای در پیش گرفت و در حق‌مان بی‌انصافی کرد. اگر وقت و فرصتش را ندارید، مخلص شما هم هستیم...

به گزارش مشرق، رضا برجی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح درباره مشکلات موزه دفاع مقدس و به‌ویژه مدیرعامل آن درددل‌هایی را بیان کرده است.

در بخشی از متن این نامه آمده است: «اگر به ستوه نیامده بودم، این نامه را برای شما نمی‌نوشتم. ولی مدیرعامل موزه دفاع مقدس عرصه را چنان تنگ کرد که این چند خط را در نیمه راه محکمه برای شکایت از ایشان خطاب به شما می‌نویسم، به احترام امضایی که پای حکم مدیرعامل موزه دفاع مقدس زده‌اید. ۱۴ماه پیش برای پژوهش و نگارش سناریوی بخش موزه مقاومت در موزه دفاع مقدس دعوت شدم و به همراه محمود جوانبخت، دوست نویسنده و فیلمسازم که احتمالا با قلم و آثارش آشنا هستید، در طول ۶ ماه وقت و انرژی و حوصله گذاشتیم و حتی ایشان سفری ۶ روزه به سوریه و لبنان رفت و خلاصه طرح جامعی نوشتیم برای تاسیس موزه مقاومت که آقای مدیرعامل اصرار داشت هرچه زودتر کارش شروع شود، ولی ناگهان از هشت ماه پیش ایشان دیگر پاسخ تماس‌های ما را نداد و بعد هم در دادن حق و حقوق ما دبه کرد و خلاصه بعد از پیگیری‌های فراوان و مستمر، کار به حکمیت کشید، ولی باز هم ایشان طفره رفت و از ادای حق و حقوق ما سر باز زد.

از شما می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنید که چرا آقای مدیرعامل با ما چنین شیوه‌ای در پیش گرفت و در حق‌مان بی‌انصافی کرد. اگر وقت و فرصتش را ندارید، مخلص شما هم هستیم، ما از مسیر محکمه داد خود خواهیم ستاند، ان‌شاءالله.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس