سوریه.jpg

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات در شمال استان حماه موفق شدند یک منطقه مهم دیگر را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

به گزارش مشرق، از غروب روز سه شنبه (هشتم مردادماه) نیروهای ارتش سوریه از شهرک تازه آزاد شده «تل الملح» در شمال استان حماه، عملیات جدیدی را علیه مواضع گروهک های تروریستی آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش سوریه در گام نخست این عملیات با پشتیبانی یگان موشکی، توپخانه و جنگنده های روسی و سوری مواضع تروریست ها را به شدت در حومه جنوب غربی شهرک «الزکاه» هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای سوری پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند خطوط دفاعی عناصر تروریستی را در هم بشکنند و منطقه «وادی حسمین» را از به کنترل دربیاورند.

شماری از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند و خسارت های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد؛ سایر تروریست ها از منطقه متواری شدند و به سمت شهرک «الزکاه» عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه مواضع را در منطقه «وادی حسمین» تثبیت کرده اند؛ این منطقه شامل مزارع جنوب غربی شهرک «الزکاه» است و دروازه غربی برای ورود به این شهرک به شمار می آید.

با پاکسازی منطقه «وادی حسمین» در حومه جنوب غربی شهر «الزکاه»، ارتباط عناصر تروریستی از محور «ابورعیده» به سمت «الاربعین» تا حدودی زیادی قطع شده و امنیت شهرک «تل الملح» از محور شرقی تامین می شود.

در حال حاضر، جنگنده های روسی و سوری و یگان های موشکی و توپخانه ای به شدت مواضع گروهک های تروریستی را در حومه منطقه «وادی حسمین» هدف قرار می دهند و پهپادها نیز تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد می کنند.

به گزارش مشرق، پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک «الزکاه» و بازپس گیری منطقه «وادی حسمین» پس از آزادسازی شهرک های «تل الملح و الجبین» در روز دوشنبه (ششم مردادماه) محقق شد.

پس از آزادسازی شهرک های «تل الملح و الجبین»، جنگنده های روسی و سوری به همراه یگان های توپخانه و موشکی مواضع گروهک های تروریستی را در شهرک های «لطمانه، کفرزیتا و...» به شدت هدف قرار داده اند و تحرکات آنان را به طور کامل فلج کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس