کد خبر 979038
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
والیبال جوانان

عدم پخش مستقیم دیدار نهایی تیم ملی جوانان والیبال ایران حاشیه‌هایی را به وجود آورد.

به گزارش مشرق،  شب گذشته تیم ملی والیبال جوانان ایران با برتری مقابل ایتالیا توانست برای اولین بار بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

عدم پخش زنده این دیدار از تلویزیون حاشیه‌هایی را به وجود آورد و هجمه‌های زیادی را علیه صداوسیما به راه انداخت.

حتی آذری جهرمی نیز به کنایه در صفحه شخصی اش نوشت: «بیست! جوانان والیبالی ایران، گل کاشتند و حالا قهرمان جهانند. عالی بودن و عالی نتیجه گرفتند. بازی هیجان‌انگیز اونها رو مستقیم از طریق تلویزیون اینترنتی دیدم، بی‌نظیر بودند!»

این شایعه‌ها در حالی بود که شب گذشته سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان گفتند بازی‌های ایران را به دلیل مسائل سیاسی پخش زنده نمی‌کنند.

در همین رابطه داورزنی معاون وزیر ورزش گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت گفت به دلیل تحریم ها نمی‌تواند با ایران قراردادی ببندد.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    8 31
    دم مزدک گرم که حق این صداوسیما رو گذاشت کف دستش
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      10 5
      خودتی مردک دزد
  • شاهد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    10 4
    این مزدک رو کی می شناخت؟ اگر با حمایت برخی از دوستاش به صدا و سیما نمیومد آیا بازم کسی اونو می شناخت. با پول بیت المال برا خودش یه شهرتی کسب کرد آخرشم رفت اونور آب. وقتی تو ملک غربت معنی تنهایی و بی کسی رو حس کنی تازه می فهمی که اگه تو مملکت خودت باشی ولو همه بر علیه تو باشن باز ارزشش بیشتره. مگه مجری همین برنامه ورزشی شبکه 3 که چند وقتیه برنامش رو آنتن نمیره از کجا شهرتش رو کسب کرد؟ از همین بیت المال. تازه به جان هم انداختن مربی با بازیکن،مدیر عامل با مربی،بازیکن با مدیرعامل و ....... جای خودش محفوظ.کلی هم تو برنامه ورزشی حرفهای سیاسی و تحریک آمیز میزد.آخه تو رو چه به سیاست.صدا و سیما الزاماً باید در گزینش افراد دقت خیلی عمیق تری داشته باشه.سرمایه هاش رو باید روی افراد مطمئن خرج کنه.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 2
    به چه فلاكتي نشانده ايد اين كشور را كه حتي قرارداد تلويزيوني يك بازي بدليل تحريم امكان پذير نيست تف بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس