مهدی تاج نمایه

رئیس کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال گفت: تاج تاکید کرد طرح راه اندازی فوتبال الکترونیک در آسیا و در کنفدراسیون فوتبال آماده کنیم تا این طرح ارائه شود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد بازیهای رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر بابا رضا -رئیس انجمن وزرش های الکترونیک وزارت ورزش و جوانان و لقمان شاورانی- رئیس کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال نشستی را تشکیل و در خصوص همکاری، تعامل و مشارکت طرفین در ورزش های الکترونیک و کمیته فوتبال مجازی به بحث و بررسی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب در جلسه سلطانی‌فر با روسای فدراسیون‌ها

در این نشست، موضوعات مختلفی درباره برگزاری مسابقات کشوری الکترونیک به صورت مشترک در شهریور ماه مطرح شد.


شاورانی- رئیس کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال گفت: یکی دیگر از مواردی که دراین نشست مطرح شد این بود که رئیس فدراسیون تاکید کرد با توجه به جایگاه و موقعیتی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نایب رئیس AFC دارند طرح راه اندازی فوتبال الکترونیک در آسیا و در کنفدراسیون فوتبال آماده کنیم تا این طرح ارائه شود. ضمن اینکه مقرر شد تا تفاهم‌نامه مشارکت در این زمینه بین فدراسیون فوتبال؛ بنیاد بازی‌های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس انجمن وزرش های الکترونیک وزارت ورزش و جوانان تهیه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس