سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی هشت‌روزه تهران مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌یافت.

به گزارش مشرق، سپیدرودی صبح امروز برای انجام تست‌های پزشکی در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال (ایفمارک) حاضر شدند.

شاگردان علی نظرمحمدی عصر امروز از ساعت ۱۸ به مصاف تیم لیگ دسته دومی شهدای رزکان البرز رفتند، دیداری که به دلیل حضور سرخ‌های شهر باران در تست‌های پزشکی ایفمارک با تعویض‌های پیاپی بازیکنان از سوی سپیدرود همراه شد، سپیدرودی‌ها در این دیدار تنها در دقایق نخستین از بازیکنان اصلی خود استفاده کرده و در سایر دقایق به بازیکنان جوان میدان دادند.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در فصل ۹۷-۹۸ در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال به میدان رفت و با کسب ۳۵ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال ملاثانی به‌عنوان تیم دوم به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد.

سرخ‌های شهر باران در نیمه نخست با ترکیب بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، مهیار نوری، محمد روشندل، ساسان شیرمردی، هومن ربیع زاده، میثم فردوسی، امیر میربزرگی، رضا عاشوری، جواد آقایی‌پور و پویا نزهتی وارد زمین شدند.

سپیدرود رشت در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت از نیمه نخست به میدان رفت، بهنام لایقی فر، امید سام کن، مهیار نوری، رضا الماس خاله، ساسان شیرمردی (صادق رفیعی)، آرین فتوحی (امیرحسین اسکندری)، محمد دادرسی، محمدرضا زینال خیری، ایمان شوریابی، جواد آقایی‌پور و رضا عاشوری (مجتبی محبوب مجاز) نفرات سپیدرود در نیمه دوم بودند.

دو تیم سپیدرود رشت و شهدای رزکان البرز در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی دو بر دو دست‌یافتند، گل‌های سپیدرود در این دیدار توسط جواد آقایی‌پور و امید سامکن به ثمر رسیدند.

گل نخست سپیدرود حاصل همکاری زینال خیری و آقایی‌پور بود، پاس بلند زینال خیری با گام‌های بلند آقایی‌پور به موقعیتی ایده‌آل در دهانه دروازه تبدیل شد و جوان اول این روزهای سپیدرود به زیبایی هر چه تمام‌تر گل نخست سپیدرود را به ثمر رساند.

گل دوم سپیدرود رشت در موقعیتی متفاوت به ثمر رسید، سانتر مواج مجتبی محبوب مجاز با چرخش سر استادانه سامکن همراه شد و مدافع سپیدرود دومین گل این تیم را به ثمر رساند.

سپیدرود رشت در اردوی تدارکاتی هشت‌روزه خود در پایتخت، چهار دیدار تدارکاتی برگزار کرد، این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک‌بریک و مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌یافت و مقابل سرخ پوشان پاکدشت با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس