کد خبر 977507
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
علیرضا بیرانوند کریستیانو رونالدو

شایعه در تورین؛ دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به گراناتا می پیوندد؟

به گزارش مشرق، آینده علیرضا بیرانوند در پرسپولیس همچنان نامشخص شد و نمی توان با قاطعیت از ماندن او در این تیم صحبت کرد. اکنون دوباره شایعاتی مبنی بر انتقال دروازه بان تیم ملی ایران به فوتبال اروپا و سری آ ایتالیا شنیده می شود.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند ذخیره جانشین بوفون می شود؟/ گلر پرسپولیس روی شمشیر دولبه

طی ساعات اخیر توتو مرکاتو و توتو اسپورت مدعی شدند که علیرضا بیرانوند از سوی ایجنت این بازیکن و واسطه هایی به تورینو و اوربانو کایرو، رئیس این باشگاه پیشنهاد شده است. مشخصه اصلی بیرانوند از سوی این واسطه ها برای معرفی به تورینو، اولاً حضور او در ترکیب تیم ملی ایران و از آن مهم تر، گرفتن پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی روسیه است. البته هر دو منبع به این نکته اشاره کرده اند که بیرانوند پس از سالواتوره سیریگو، دروازه بان ذخیره تورینو خواهد بود.

توتو اسپورت؛ منبع محلی شهر تورین و یکی روزنامه های معروف ایتالیا حتی در شماره امروز (سه شنبه - 23 جولای 2019) با آوردن عکسی از بیرانوند در بالای صفحه نخست خود به این موضوع پرداخته است. در تیتر توتو اسپورت آمده: "از ایران تا تورو؛ دروازه بانی که پنالتی رونالدو را در جام جهانی گرفت به عنوان ذخیره سیریگو به تورینو پیشنهاد شده است."

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس