کد خبر 976572
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
گریزمان

فدراسیون فوتبال اسپانیا در رابطه با مساله بارسلونا و مهاجم فرانسوی پرونده باز کرد.

به گزارش مشرق، آنتوان گریزمان ۱۰ روز پیش مبلغ بند آزاد سازی‌اش (۱۲۰ میلیون یورو) را پرداخت و بلافاصله باشگاه بارسلونا اعلام کرد مهاجم فرانسوی با قراردادی پنج ساله بازیکن جدید این تیم است. رقم جدید برای بند آزادسازی بازیکن پیشین اتلتیکو مادرید ۸۰۰ میلیون یورو است. با این حال موضوع به همین جا ختم نشد. ساعاتی بعد باشگاه اتلتیکو مادرید یک بیانیه صادر و اعلام کرد این مبلغ کافی نیست.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نکته جالب در مورد ستاره فرانسوی بارسا

برای باشگاه قرمز و سفیدپوشان آشکار است که توافق بازیکن و بارسلونا پیش از پایین آمدن ارزش گریزمان از ۲۰۰ میلیون یورو به ۱۲۰ میلیون یورو اتفاق افتاده است. همچنین زمان اعلام جدایی مهاجم فرانسوی چهاردهم می بود و آن هم پیش از کم شدن ارزش این بازیکن بود. اتلتیکو خواستار ۸۰ میلیون بیشتر شد تا ۲۰۰ میلیون یورو پرداخت شود. به همین خاطر درخواستی را به فیفا ارائه داده است تا این بازیکن و بارسلونا محروم شوند.

اکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که در این رابطه پرونده ای باز کرده است. انریکه سرسو، مدیر باشگاه مادریدی اعلام کرد بارسلونا قانون نقل و انتقالات را نقض کرده است و اکنون سازمان مورد نظر در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد. در بند ۱۴۳ قوانین فدراسیون آمده است باشگاهی که می‌خواهد یک فوتبالیست حرفه‌ای را جذب کند باید پیش از مذاکره با آن بازیکن ابتدا یک درخواست رسمی (نوشته شده) به باشگاه مورد نظر بفرستد.

یکی از اعتراض‌های سرسو این است که مذاکرات بازیکن فرانسوی پیش از تماس بارسلونا با اتلتیکو اتفاق افتاده است. از طرفی خوسپ ماریا بارتومئو پنجم جولای گفت که با گریزمان مذاکره کردند. پس از آن باشگاه مادریدی بیانیه‌ای تند صادر کرد و به گریزمان هشدار داد در تمرینات حاضر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس