کد خبر 976211
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
رفیعی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره کنار گذاشتن دوتن از بازیکنان تیم اظهار داشت: به پرسپولیس آمده‌ام برای این که این تیم را یک بار دیگر به قهرمانی برسانم.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در ارتباط با تصمیم اخیر خود برای کنار گذاشتن دو نفر از بازیکنان تیم اظهار داشت: کالدرون به پرسپولیس آمده است برای اینکه سعی کند پرسپولیس را یک بار دیگر به قهرمانی برساند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان افزود: پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی برای اینکه برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شود که در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته است، نیاز دارد که از این بهتر و قوی‌تر باشد. برای اینکه پرسپولیس بهتر و قوی‌تر باشد باید بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند تا در کنار کار و تلاش بیشتر خود و حمایت بیشتر هواداران، به قهرمانی برسد. راه دیگری غیر از این نداریم.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند سروش رفیعی از مدیران پرسپولیس

وی ادامه داد: این دو نفر یعنی کنعانی زادگان و امیری افراد ثابت تیم ملی هستند. حضور این دو قطعاً ما را قوی‌تر می‌کند ولی روال کار فدراسیون و قوانین بازی‌ها می‌گوید که باشگاه‌ها می‌توانند یک تعداد مشخصی از بازیکنان را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب با آوردن این دو ملی پوش، به محدودیت قوانین فوتبال فدراسیون و لیگ رسیدیم و مجبور بودیم برای آنها جا خالی کنیم.

سرمربی سرخپوشان اضافه کرد: اگر به من بود دوست داشتم همه این بازیکنان از جمله رفیعی و مصلح را نگه دارم چون همگی بازیکنان خوبی هستند و هر جایی که بروند تاثیر خودشان را نشان می‌دهند. محدودیت در تعداد بازیکنان، من را در شرایط سختی قرار داد. باید بازیکنانی که به آنها علاقمند بودم را به خاطر این محدویت قوانین فدراسیون و سازمان لیگ، کنار می‌گذاشتم. من به هر جهت یک نقش و مسوولیتی دارم که آن را پذیرفته‌ام و باید به عهده بگیرم.

کالدرون در پایان افزود: در حال حاضر اعتقاد دارم کاری که انجام می‌دهم به نفع باشگاه و هواداران است. با وجود آنکه بعضی تصمیم‌ها مثل این، خود من را ناراحت می‌کند. رفیعی و مصلح دو بازیکن خوب بودند که من از آنها راضی بودم ولی در این مقطع نتوانستیم بیش از این در خدمتشان باشیم. برای آنها آرزو می‌کنم که موفق باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس