کد خبر 975560
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش با حضور در تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی شهید اشراف نیروی زمینی ارتش در مرند از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش باحضور در تیپ 321 متحرک هجومی شهید اشراف نیروی زمینی ارتش در مرند، از پادگان‌های جمعی این تیپ اعم از جلفا و مرند بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: قدرت هجومی ما ویران کننده است

وی در این بازدید از نمایشگاه ابتکارات و ابداعات، اجرای حرکات رزمی و نظامی کارکنان، اماکن عمومی و رفاهی این تیپ بازدید به عمل آورد و آمادگی رزمی کارکنان تیپ 321 متحرک هجومی شهید اشراف را از نظر تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین با حضور امیر سرلشکر موسوی، روند پیشرفت ساخت خانه‌های سازمانی جدید و نیز تحویل این خانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار صمیمی با رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این تیپ و همچنین تجلیل از بازنشستگان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صداقت IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    3 8
    واقعا اگر ارتش کاری انجام نمی دهد، چرا جمعش نمی کنند.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      5 2
      همین ارتش اگر نبود دزدای دریایی کشتی های مارو تو خلیج عدن برده بودن همین ارتش 70 در صد پدافند مملکته همین ارتش اگه نبود الان شما باید به صدام مگفتی بابا جون گرچه شما با این نظرت احتمالا به نتانیاهو میگی بابا جون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس