اپرا وینفری

وقتی اپرا ۹ سال داشت، از طرف پسر عموها، عمو و دوستش مورد تجاوز قرار گرفت.

به گزارش مشرق، اپرا وینفری، مجری تلویزیونی، بازیگر و تهیه کننده ی آمریکایی، بارها به عنوان یکی از تأثیرگذارترین سلبریتی های دنیا شناخته شده است. علاوه بر این، اپرا اولین زن سیاهپوست میلیاردر تاریخ به شمار می رود. با این حال، او کودکی بسیار سختی را از سر گذارنده. مادر اپرا یک خدمتکار بود و فرصت رسیدگی به دخترش را نداشت. به همین دلیل ۶ سال اول زندگی اپرا با مادربزرگش سپری شد. بعدها، مادر اپرا او را پیش خودش برگرداند و آن ها به یک محله ی قدیمی در شهر میلواکی نقل مکان کردند.

بیشتر بخوانید:

توجیهات فرویدی برای نمایش تمایل همخوابگی «مادر» با فرزند + تصاویر

وقتی اپرا ۹ سال داشت، از طرف پسر عموها، عمو و دوستش مورد تجاوز قرار گرفت.در ۱۴ سالگی، اپرا به خاطر مشکلاتی که با مادرش داشت از خانه فرار کرد. مدتی بعد او باردار شد و نوزاد نارسی به دنیا آورد که خیلی زود از دنیا رفت. بعد از آن، مادر اپرا او را پیش پدرش فرستاد تا با او زندگی کند. پدر اپرا توانایی پرداخت هزینه های تحصیل دخترش را داشت، به همین دلیل اپرا در ۱۷ سالگی در یک مسابقه ی سخنوری برنده شد و برای تحصیل در رشته ی ارتباطات وارد دانشگاه ایالت تنسی شد. در همان زمان بود که او به عنوان گزارشگر در شبکه ی سی بی اس مشغول به کار شد و در نهایت، تبدیل به یک مجری مشهور تلویزیونی شد.

منبع : وبسایت روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محموداعرابی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    45 4
    غرب وحشی
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    2 0
    نتیجه که دخترازشیرخوارگی موردتفخیذ قراربگیره موفق تر هم میشه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 2
    جناب مشرق بیان فحشا خلاف اخلاق و اداب اسلامی است هر چند که طرف مسلمان نباشد
  • دربدر IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 2
    بابا دروع میگه میخواد خودشو لوس کنه اینو هرکه ببینه پس پس،فرار میکنه.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    1 0
    از محمدحسینی خبری نیست نکنه مُرده
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    2 2
    مشرق عزیز وقتی صفت "مشهور" را به کار می بری این به ذهن متبادر می شود که موصوف در اینجا یعنی ایران مشهور است. بهتر است بگویی "مجری مشهور آمریکایی یا ... " تو مطمئنی این مجری در ایران مشهور است ؟ قطعا اینطور نیست.. شاید منظورت در جهان است .. قطعا اینطور هم که نیست .. پس منظورت چیست؟ جز یک شیطنت رسانه ای برای بازدید و کلیک و ... بیشتر ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس