اندی دیک

وی در ابتدا ادعاها را سبک شمرده بود و آن را شوخی دانسته بود؛ اما با وجود رد اتهام در ادامه گفته است شاید نسبت به برخی رفتارهایی داشته است. البته او تأیید کرده به افراد مختلف پیشنهاد جنسی می‌دهد.

به گزارش مشرق، کمدین آمریکایی پس از ادعای آزار جنسی از فیلم «خیزش باکانان» اخراج شده است. هالیوود ریپورتر خبر داده است که قادر به دستیابی به قربانیان مدعی نشده است؛ اما از دو منبع شنیده است که رفتار دیک شامل بوسیدن اجباری و پیشنهادهای جنسی به حداقل چهار عضو گروه تولید است. مشخص نیست این افراد از اعضای پشت‌صحنه بوده‌اند یا بازیگران فیلم.

دیک شخصاً تأیید کرده از فیلم اخراج شده است. وی در ابتدا ادعاها را سبک شمرده بود و آن را شوخی دانسته بود؛ اما با وجود رد اتهام در ادامه گفته است شاید نسبت به برخی رفتارهایی داشته است. البته او تأیید کرده به افراد مختلف پیشنهاد جنسی می‌دهد؛ چرا که مجرد و افسرده و تنهاست و تلاش می‌کرده با کسی قرار بگذارد.

بعلاوه این کمدی ادعا کرده به سبب سنش - او 51 ساله است - نمی‌داند میان آزار جنسی و متلک‌پرانی چه تفاوتی وجود دارد. او گفته اگر با هر محاکمه‌ای در آینده مواجه شود خودش را بازنشست می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    11 0
    اگر بنای اینطور باشه که بیشتر هنرپیشه های خودمون اخراجین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس