کد خبر 973988
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
حمله موشکی

یگان موشکی یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک بالستیک نقطه‌زن «بدر-اف» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان در نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

به گزارش مشرق، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه یک فروند موشک بالستیک نقطه‌زن «بدر-اف» را به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در پایگاه «البقع» در نجران شلیک کرد.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان رزمندگان یمنی در جنوب شرق استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

در همین ارتباط، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای یمنی روز چهارشنبه با شلیک موشک بالستیک «بدر-اف»، شمال پایگاه البقع در منطقه الخضراء در نجران را هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد که این موشک به دقت به هدف اصابت کرد که بر اثر آن، ده‌ها از عناصر مزدور کشته و یا زخمی شدند.

یحیی سریع گفت که در پی اصابت این موشک بالستیک، تعدادی خودروهای امدادرسانی مجروحان و کشته‌ها را به بیمارستان‌های نجران منتقل کردند.

نیروهای مسلح یمن موشک بدر-اف را اواخر فروردین ماه سال جاری  و در آستانه اولین سالگرد شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن رونمایی کرده بودند.

مدل این موشک شبیه به توچکای روسی، بُرد آن ۱۶۰ کیلومتر، شعاع انفجار ۳۵۰ متر  و تعداد ترکش‌های آن بیش از ۱۴ هزار عدد است؛ در ارتفاع ۲۰ متری منفجر می‌شود و خطای اصابت آن تنها سه متر است.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله دیشب (سه‌شنبه) نیز سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به صورت همزمان به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کرده بود.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله این سه فروند موشک بالستیک را به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 0
    پاسخ ایران به شهادت سه نفر از پاسداران در پیرانشهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس