کد خبر 973729
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
شلیک موشک بالستیک

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز سه‌شنبه سه فروند موشک بالستیک از نوع «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمن از همزمانی شلیک این موشک‌ها خبر داد و گفت که سه موشک شلیک شده دقیقا به اهداف مورد نظر در دو منطقه مذکور اصابت کردند.

بیشتر بخوانید:

یمن : انبار استراتژیکی از موشک‌های بالستیک و پهپاد در اختیار داریم

در همین ارتباط، یک منبع نظامی یمن گفت که دو فروند از این موشک‌ها به غرب منطقه السدیس در نجران اصابت کردند که بر اثر آن، شماری از شبه‌نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

وی گفت که یک موشک شلیک شده یمن هم به منطقه «الشرقیه» در عسیر اصابت کرد که در پی آن تعدادی از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی از پای درآمدند.

عربستان‌ سعودی با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است و پس از آن بود که یمن بی‌دفاع و بی‌سلاح به فکر چاره‌ای برای دفاع از خود و پاسخ به تجاوزات بی‌وقفه متجاوزان افتاد و به ساخت و تولید انواع و اقسام موشک روی آورد.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰ مزدور ائتلاف سعودی در تعز

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله نیز روز سه‌شنبه با هدف قرار دادن مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در تعز (جنوب غربی یمن)، بیش از ۳۰ نفر از آنها را کشته و زخمی کرد.

یک منبع نظامی یمن به المسیره گفت که یگان توپخانه‌ای، محل تجمع مزدوران را در محور الضباب در تعز هدف قرار داد که در پی آن ۹ نفر از مزدوران کشته و ۲۵ نفر هم زخمی شدند.

یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله نیز روز سه‌شنبه یک نظامی سعودی را در محور جازان در جنوب عربستان از پای درآورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس