کد خبر 973948
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
image-20190710154120-1.png

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در آن تبلیغ کنندگان تنها در صورتی هزینه تبلیغ را پرداخت می‌کنند که افراد بر روی آن کلیک کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در آن تبلیغ کنندگان تنها در صورتی هزینه تبلیغ را پرداخت می‌کنند که افراد بر روی آن کلیک کنند. این روش تبلیغاتی و بازاریابی یکی از روش‌های گوگل ادوردز، سیستم تبلیغاتی گوگل است. کسب و کارهای مختلف می‌توانند از این روش تبلیغاتی برای قرار دادن سایت خود در نتایج و صفحات برتر گوگل استفاده کنند. این خدمات را شرکت‌های تبلیغاتی که نماینده گوگل در کشورهای مختلف هستند برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند. تصمیم گیری برای استفاده از سیستم تبلیغات کلیکی گوگل بستگی به بودجه و استراتژی‌های بازاریابیِ کسب و کارها دارد. گروهی از کسب و کارها تنها دوست دارند تا به صورت ارگانیک و طبیعی به رتبه‌های برتر و نتایج برتر صفحات مختلف گوگل برسند، اما این روش به تنهایی زمان زیادی می‌برد. برای رسیدن به صفحه اول گوگل به صورت طبیعی و ارگانیک باید مقالات سئو شده در سایت به صورت مستمر منتشر شود که اتکایِ تنها به این روش بسیار زمانبر است. بهترین راهکار استفاده از هر دو روش به صورت همزمان است. شرکت‌هایی که کار تبلیغات در گوگل را برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند، کار سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل را هم با تعرفه‌های مختلف و متفاوت انجام می‌دهند.

چرا باید تبلیغات کلیکی گوگل را انتخاب کنید؟

تبلیغات کلیکی گوگل به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود مخاطبان هدف پیدا کنید که برای رفع نیازهای خود برند، محصولات و محتوای شما را جستجو می‌کنند. با کمک شرکت‌های تبلیغاتی معتبر و مورد تایید گوگل می‌توانید اکانت بسازید و بودجه مورد نظر خود را کنترل و تنظیم کنید. این شرکت‌ها در صورت تمام شدن بودجه گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز شما را به صورت رایگان و در اسرع وقت انجام می‌دهند. یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی که کار تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز، ساخت اکانت و شارژ آن را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می‌دهد، تاپ ادورت است که نماینده­ی مورد تایید گوگل است. معروفترین برنامه تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز است که 90 درصد از هزینه‌های دلاری برای تبلیغات کلیکی را در برمی‌گیرد. تجربه ثابت کرده است که بالاترین درصد کل ترافیک ورودی به سایت‌ها از طریق گوگل مربوط به تبلیغات کلیکی است. اما گوگل ادوردز که بر حسب قیمت هر کلمه کلیدی از مشتریان پول می‌گیرد، روز به روز رقابتی­تر می‌شود و پرداخت بالاترین قیمت بابت هر کلمه کلیدی لزوماٌ تضمینی برای اینکه سایت شما در صفحه اول و نتایج اول گوگل ظاهر شود نیست، بلکه باید به این مقوله به صورت تخصصی و مدیریت شده توجه کرد که این کار را شرکت‌های تبلیغاتی ای چون تاپ ادورت انجام می‌دهند.

تبلیغات کلیکی گوگل با سئو چه تفاوتی دارد؟

مهمترین تفاوت بین تبلیغات کلیکی گوگل و سئو در این است که ترافیکی که از سئو به سایت هدایت می‌شود، رایگان است ولی این ترافیک برای تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز رایگان نیست. هم سئو و هم تبلیغات کلیکی گوگل بخشی از بازاریابی موتور جستجوی گوگل است که یکی از ابزارهای کمپین‌های تبلیغاتی در اینترنت هستند. فاکتورهای زیادی برای اینکه سایت شما از طریق تبلیغات کلیکی گوگل در صفحات و نتایج برتر آن قرار بگیرد وجود دارد؛ از جمله کلمات کلیدی مورد نظر، کلمات کلیدی ای که در آگهی شما کپی شده، کلمات کلیدی مورد استفاده در صفحات فرود سایت و غیره، که باعث می­شوند سایت‌هایی که از طریق گوگل ادوردز در صفحات و نتایج برتر گوگل قرار گرفته­اند، بالا و پایین سایت‌هایی باشند که از طریق سئو و نتایج طبیعی و ارگانیک، نمایش داده می­شوند. سایت‌هایی که از طریق سئو و نتایج ارگانیک و طبیعی در صفحه اول گوگل ظاهر شده اند، در وسط صفحه و سایت‌هایی که با کمک گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل به نمایش درآمده­اند در ابتدا یا انتهای صفحه قرار می‌گیرند و کنار نام سایت علامت Ad درج شده است.

تبلیغات کلیکی گوگل با تاپ ادورت

برای اینکه بهترین نتیجه را از طریق تبلیغات کلیکی گوگل برای سایت خود بگیرید، تاپ ادورت را انتخاب کنید. تاپ ادورت یکی از معتبرترین و شناخته شده­ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تبلیغات و سئو است. این شرکت نماینده رسمی گوگل است و از کادر فنی و پشتیبانی با تجربه و کارآزموده بهره می‌برد. با تاپ ادورت می‌توانید شارژ اکانت گوگل ادوردز خود را در سریع­ترین زمان انجام دهید و از پلن‌های شارژ با قیمت‌های متنوع آن استفاده کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس