1

منابع خبری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در دفع حمله سنگین گروه تروریستی الترکستانی به حومه لاذقیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد به نقل از رسانه های سوری گزارش داد محورهای حومه شمالی لاذقیه امروز شاهد درگیری شدید میان یگانهای ارتش سوریه و گروه تروریستی موسوم به الحزب الاسلامی الترکستانی بود که تلفاتی در صفوف این گروه تکفیری به جا گذاشت.

یک منبع میدانی گفت گروههای مسلح وابسته به الحزب الاسلامی الترکستانی تروریستی برای نفوذ از طریق کوه حسن الراعی-محور الحداده به سمت مواضع ارتش سوریه در منطقه با سوء استفاده از ماهیت کوهستانی و صعب العبور و درختان فراوان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

نقشه اردوغان برای فرار از شکست در سوریه چیست؟ + نقشه میدانی و عکس

این منبع افزود یگانهای ارتش سوریه توانستند با زیر نظر گرفتن گروههای نفوذی با آتش مناسب با آنها مقابله کنند به طوری که درگیری های سنگینی میان دو طرف رخ داد که به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریستها منجر شد، همزمان، مواضع تروریستها در این منطقه هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت و جنگنده های ارتش هم خطوط کمک رسانی به تروریستها و مواضع آنها در منطقه جبل الاکراد را بمباران کردند.

این منبع خاطر نشان کرد یکی از نیروهای ارتش در این درگیری ها کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و حملات هوایی و توپخانه ای به مواضع تروریستها همچنان ادامه دارد.

به گفته این منبع، نقشه میدانی هیچ تغییری نکرده است(ارتش همچنان کنترل اوضاع و مناطق را در اختیار دارد و تروریستها هیچ موفقیتی کسب نکرده اند)

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    14 5
    این ره که تو میروی به ترکستان است ای خلیفه رجب
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    4 6
    اتراک چی میگن این وسط .
  • مجتبی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    5 4
    باز دار و دسته آتا عثمانی اردوغان سرو کله پیدا شد باز یک عده به بهانه های قومیتی ماله کشی و در نتیجه حمایت از انها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس