تهران| نجات معجزه‌آسای سرنشینان MVM پس از ورود گاردیل به خودرو + تصاویر

دو سرنشین خودروی MVM پس از ورود گاردریل فلزی به اتاقک خودرو به طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند.

به گزارش مشرق، ساعت 16:15 روز گذشته خبر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در بزرگراه آزادگان، روبروی یافت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 129 و گروه امداد ونجات پنج این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته علیرضا فولادی؛ رئیس ایستگاه 129 آتش‌نشانی تهران، یک دستگاه خودرو سواری MVM حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به علت نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد و گارد ریل فلزی به طرز خطرناکی وارد خودرو شد.

ببینید:

فیلم/ مرگ، عاقبت سرعت وحشتناک در بزرگراه!

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه، یکی از گاردریلهای فلزی به طول حدوداً ده متر از قسمت موتور خودرو وارد و از صندوق عقب آن خارج شده بود.

فولادی ادامه داد: سرنشینان خودرو سواری که دو مرد 35 و 30 ساله بودند، به طرز عجیبی از این تصادف جان سالم به دربرده اما به شدت مجروح شدند که یکی از آنها پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک رهگذران از داخل خودرو خارج شد.

رئیس ایستگاه 129 آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سرنشین دیگر (راننده خودرو) در میان اتاقک متلاشی شده خودرو گرفتار شده که به دلیل وخامت حال وی، آتش‌نشانان در حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، پس از برش قسمتهایی از اتاقک خودرو، راننده مصدوم را از داخل آن بیرون آورده و تحویل تکنسینهای اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود با استفاده از تجهیزات مخصوص، از نشت بنزین خودرو جلوگیری کرده و سپس گاردریل فلزی را پس از بریدن، از خودرو جدا و خارج کرده و این وسیله‌نقلیه را به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر دو مصدوم این حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیحا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    67 17
    همه جای دنیا این گاردهای منسوخ رو کنار گذاشتن و از کابلهای فلزی استفاده میکنن و خداوند هزاران باز لعنت کنه مسئولینی رو که پول بیت المال رو مثل زالو میخورن اما یک قرون اون رو خرج تجهیز مملکتشون نمیکنن که اگر سانحه نتونست بکشه طرف رو گارد فلزی مثل شمشیر از وسط نصف کنه مردم رو .......
    • ناشناس IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
      50 17
      همه جاي دنيا مثل آدم رانندگي مي كنند . شما بفرما بالشتك هوا بگذار باز هم همين آش و همين كاسه. بايد فرهنگ مردم درست شود.
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
      12 2
      مسیحای عزیز شما لطفا Highway Guardrail یا Standard Guardrail رو در گوگل جستجو کن.
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
      6 0
      اگه بدونی چند صد هزار تومان فرار مالیاتی و یارانه مفت که به جیب اغنیا میره شاید ثروتمندان هم اضافه کنی
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
      9 0
      همه جا مثلا کجا والله فیلم های 2019 رو هم که نگاه میکنیم از آمریکا گرفته تا کشورهای اروپایی مثل همین گاردریل ها یا جنس بتنی اش رو می بینیم
    • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      6 0
      اولاً خدا رو شکر که زنده موندن. درثانی بجای اینهمه غُر زدن و دنبال قاتل بروسلی گشتن باید گفت: عزیز برادر به کجا چنین شتابان؟ کاملاً تابلو هست که سرعتش بالای 120 بوده! و احیاناً در حال لایی کشیدن...! مازراتی هم باشه، بجای این گاردریل‌ها سیم و فنر و تیرآهن و ... هم باشه با اون سرعت تصادف کردن، خسارتی در این حدود طبیعی هست. مشکل همه ما اینه که دائم فکر میکنیم که حادثه فقط برای دیگران هست و ما استثناء هستیم...!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    2 19
    قابل توجه آنهایی که میگویند خودرو ملی امنیت نداره
  • سید IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    21 3
    باید 10 تا گوسفند نذر کنی خدا شاهده.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    1 3
    تقصیر خودشونه میخواستند مثل آدم رانندگی کنند تا به این روز نیفتند.شانس اوردند که زنده ماندن ولی داغ ماشین تا ابد به دلشون میمونه و این حقشونه چون با این رانندگی بد امنیت بقیه ماشینها را هم به خطر میندازن.حالا هم با این گرونی ماشین تا ابد باید پیاده گز کنند تا درس عبرتی براشون باشه.
  • حسن IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    0 0
    به نظرم گاردریل استاندارد نصب نشده چون ارتفعش بالاست و به جای این که مانع خروج خودرو از جاده بشه وارد شیشه جلو شده
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    1 0
    نیسان منو زد پرت کرد تو دره فرار کرد سه تا نعلق رو هوا زدم. هفته قبلش اونجا گارد ریل خراب شده بود ماموره اومد گفت صحنه زدی باید خسارت گارد ریلم بدی اخر چهارصد تومن رشوه گرفت هشتصد تومنم به اسم هزینه گارد ریل خسارت گرفت که اونم رشوه بود ماشینم پودر شد اون مامور رو نمیبخشم اینو دیدم یاد خودم افتادم
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    1 0
    لعنت بر اونی که گارد ریل رو جهتش رو برعکس میبنده
  • صابر CA ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    1 0
    اولا خدا رو شکر که زنده موندن.دوم اینکه گرفتن گواهینانه که اینجور راحت کردن و با پول هم میشه گواهینامه گرفت اینجور حوادث رو باید هرروز دید.
  • علی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    کاملا مشخصه گارد ریل غیر استاندارده . همه جا گارد ریل باید ضمن ممانعت از خروج خودرو مانند یک گهواره خودرو رو محاط و بغل کنه نه اینکه خودش وارد خودرو بشه. شاید اگر گارد نبود اتفاق نمیافتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس