کد خبر 956764
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
واژگونی خونین پژو ۲۰۷

واژگونی پژو ۲۰۷ در بزرگراه شهید خرازی منجر به مصدومیت راننده آن شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۶:۴۶ (۱۶ اردیبهشت ۹۸) صبح امروز واژگونی خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۶۸ را روانه محل حادثه کرد.

محسن خاوری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ حین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی به دلیل نامعلوم ضمن انحراف از مسیر اصلی واژگون شده بود.

وی افزود: خوشبختانه راننده به کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو بیرون آمده بود.

خاوری تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن‌سازی محل حادثه، اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کردند و با استفاده از تجهیزات موجود، این وسیله‌نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند.

این فرمانده آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان راننده خودرو را که از ناحیه سر و پا دچار مصدومیت شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و پاکسازی بزرگراه از بقایای به جامانده از این تصادف، به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    7 0
    اینگونه افراد که بیشتر اونا هم موقع رانندگی حال خوشی ندارن و یا عشق سرعت دارن به غیر از خودشون در بسیاری از موارد باعث صدمه زدن به افرادی میشن که بنده خدا ها بی خبر از همه جا و فقط بخاطر نفهمی و بی فکری اینگونه رانندها گرفتار بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس