کد خبر 972913
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

تاریخچه نوارنقاله و تسمه نقاله و ساخت آن

با سپیده دم قرن بیستم، انقلاب صنعتی و پیشرفت های زیادی در تکنولوژی نوار نقاله بدست آمد. در سال ۱۹۰۱ اولین کمربند فولادی درسوئد اختراع شد، که برای حمل مواد فله مانند شن وزغال چوب استفاده میشد.
 

در ایرلند اولین تسمه نقاله زیر زمینی برای استفاده در سال ۱۹۰۵ کشف شد، که عمدتاً کارایی عملیات استخراج معادن را افزایش میدهد. اولین اختراع برای نوارنقاله های غلتکی در سال ۱۹۰۸ اهدا شد واجازه حمل کالا را با استفاده از یاتاقان های داخلی داشت.
 

شرکت امید عمران سهند تجربه گسترده ای در طیف گسترده ای ازبرنامه های کاربردی تخصصی از جمله نوارنقاله رانده تسمه ای، نوارنقاله های بازسازی، نوارنقاله های منحنی و افقی، سیستم نوارنقاله های شیب دار، متخصصان راه حل برای خطوط سطحی و زیرزمینی برای استخراج زغال

سنگ، مس وطلا هستیم. با ما در راستای طراحی نوارنقاله معدن مشورت کنید.   پل ارتباطی ما: ۳۴۳۱۶۰۵۵-۰۴۱

پالپرکانوایر یا نوارنقاله ضایعات کاغذ:

بیش از ۵۰ سال است که ازتولید نوارنقاله برای ضایعات صنعتی، کاغذ و مقوا، ضایعات جامد شهری و مواد پلاستیکی توسط یک شرکت استرالیایی بنام مک میگذرد.

اما شرکت امید عمران سهند توانسته با دانش خود این صنعت رابومی سازی کرده وکانوایر برای ضایعات کاغذ و مقوا را در ایران –زنجان در یک پروژه عظیم به اجرا درآورده است. این نوارنقاله حمل چندین تن ضایعات را داشته و میتوان توسط اینورتر عملکرد آن را افزایش ودر نتیجه مصرف انرژی را کاهش داد. امکان گسترش این نوارنقاله در مورد طول و ظرفیت خیلی آسان بوده چرا که این کانوایرمدولار طراحی گردیده است.

نوارنقاله تلسکوپی:

نوانقاله تلسکوپی، حیاتی ترین دستگاه برای بارگیری وتخلیه کامیون یا هر وسیله نقلیه، انبار یا هر مکانی که در آن کالا نیاز به سرعت و کارآمد جهت انتقال داشته باشد مهندسی طراحی شده است.

از جمله مزایای این نوارنقاله قابلیت گسترش و کاهش طول میباشد که میتواند هر وسیله ای را بدون دغدغه بارگیری و تخلیه نماید. قسمت تلسکوپی آن میتواند دریک، دو یا سه مرحله بسته به نیازمشتری باشد و همچنین این کانوایر متحرک ساخته شده و تنظیم ارتفاع آن به صورت هیدرولیکی میباشد. این نوار نقاله از لحاظ ایمنی بسیار قابل اعتماد میباشد و در ساختارآن سنسورهایی جایگزین شده که میتواند خطاهارا شناسایی کرده در نتیجه ادامه حرکت تسمه نقاله را متوقف کند.

نوارنقاله بسته بندی:


شرکت امید عمران سهند با طراحی و ساخت ماژول های کانوایر به تولید نقاله و رولیک با کیفیت بالا به کاخانجات و شرکت هایی که در زمینه تولید انواع محصولات تلاش میکنندکمک زیادی در صرفه جویی وقت وپول کرده است. شرکت ها با خرید نوارنقاله میتوانند تولیدات خود را توسعه داده و هزینه ها و ریسک ها را کاهش دهند.

نوارنقاله های بسته بندی ارائه گزینه های اتوماسیون بسته بندی به حداقل رساندن بازرسی محصولات، محدود کردن خطر و آسیب به کالا و اشتباهات رایج آن به حداقل رسانده است. بهبود کارایی وسرعت کار از خصوصیات کانوایر بسته بندی است. فرایند اتوماسیون نوارنقاله همچنین برای انباشت محصول و بسته خط تولید وفرایند دسته بندی محصولات وبسته های مرتبط با آن و آماده سازی جهت بسته بندی ودر نهایت انتقال به انبار مورد استفاده قرار میگیرد.

نوارنقاله فرودگاهی:

ما سیستم های حمل بار در فرودگاه هارا در سراسر ایران اعمال کرده ایم که رزومه ی درخشان در کارنامه خود داریم که از سیستم های شناسایی و مرتب سازی گرفته به پیشرفته ترین نوارنقاله ختم میشود.

ما محصولات و خدمات با کیفیت برای حمل چمدان طراحی و تولید کرده ایم که در سالهای آینده امکان گسترش آن وجود داشته و خدمات تعمیر ونگهداری آن را به مدت سالها در تعمیرات خود میدانیم.

ازجمله طراحی های متفاوت نوارنقاله فرودگاهی، نوارنقاله کانتریا شمارنده نوار نقاله چک برروی تسمه و سیستم جابه جایی حمل چمدان میباشد درهر فرودگاهی نسبت به مکان، دکور وذهنیات مشتری طراحی و ساخت میگردد. طراحی و ساخت نوارنقاله های فرودگاهی کمی زمانبرمیباشد. چرا که از  لحاظ ظاهری و کارکرد باید بدون عیب و نقص باشد.

نوارنقاله برای صنعت سیمان:


سیمان یکی از موارد مورد استفاده در ساخت وسازاست و به همین دلیل یکی از مواد فراوان تولید شده در جهان است. صنعت سیمان عمدتاً تحت تاثیر تقاضای جهانی برای مسکن، ساخت وسازشهرنشینی قرار دارد. ما باید سیستم نوارنقاله ای را تولید کنیم که مطابق با نیازهای سنگین صنایع سیمان باشد. در عین حال باید حمل ونقل امن و کارامد در سراسر کل تولید سیمان از معدن استخراج، خردکن ودر نهایت به کارخانه سیمان ختم میشود را داشته باشد.

تسمه نقاله ای که برای صنعت سیمان استفاده میشود که باید در برابر حرارت وسایش مقاوم باشد که چرا مولد اولیه سیمان از کلینکر می باشد که هم سایش ایجاد میکند در عین ساییدگی موجب آتش گرفتن تسمه ها میشود. تسمه انتخابی باید تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم باشد.
جهت مشاوره وخرید با ما در ارتباط باشید: ۰۴۱۳۴۳۱۶۰۵۵

نوارنقاله سورتینگ:

همانگونه که از اسم این نقاله مشخص است که به منظور نظم دادن در صنایع به کار گرفته میشوند. این نوع از نوارنقاله درصنایعی چون ادارات پستی برای نظم دادن وجداسازی مرسولات پستی ونیز صنایعی چون پاک سازی و زباله گیری میوه جات و سبزیجات مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع سورتینگ به معنای جداسازی و نظم دهنده میباشد ودر صنعت نیز به همین منظور مورد استفاده قرار میگیرد.

نوارنقاله شستشو:

در صنعت شستشویی دسته بندی میوه جات و یا سبزیجات و یا از این قبیل محصولات جهت شستشویی این اقلام و نیز انتقال آن ها به مراحل بعدی از دستگاه های نوارنقاله شستشوی استفاده میکنند که بسیار پرکاربد میباشد.

نوارنقاله s شکل و مواد فله:

این نوع از نوارنقاله ها نیز برای انتقال و جابه جایی موادی همچون : زغال سنگ، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، صنایع شیمیایی و ... مورد استفاده قرار میگیرند که قابلیت زاویه های بیشتری را دارا میباشند. در این نوع سیستم جابه جایی از تسمه های پلاستیکی چند لای نخ با خاصیت ضدسایشی و آتشی حرارتی استفاده میکند.

نوارنقاله مواد غذایی:

نوارنقاله های موادغذایی از پرکاربرددترین انواع نوارنقاله ها میباشند که با توجه به اینکه با مواد غذایی در تماس هستند به همین دلیل از متریال های خاص در ساختار آنها مورد استفاده قرار میگیرد. نوار نقاله های pvc معمولا از سازه های پلیمری ساخته میشوند که از آنها میتوان در صنایع مواد غذایی ونیزمواد دارویی در عرض و ضخامت های مختلف طبق سفارش مشتری استفاده کرد. نوارنقاله موادغذایی یکی از محصولات موجود برای فروش درشرکت امید عمران سهند میباشد.

**محتوای تبلیغاتی**

کلیدواژه: نوار نقاله ؛ تسمه نقاله ؛ رولیک ؛ نوار نقاله بارگیری ؛ تسمه نقاله سهند ؛ رولیک نوار نقاله

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس