کد خبر 972448
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
میخائیل اولیانوف

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به درخواست آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس در خصوص ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به درخواست آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس در خصوص ایران، روابط بین‌المللی را سرشار از شگفتی‌ها دانست.

اولیانوف در حساب توئیتری خود نوشت: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی: روابط بین‌المللی سرشار از شگفتی‌هایی است که با عقل سلیم جور در نمی‌آیند. آمریکا از برجام خارج شده و در تلاش است بر خلاف قوانین بین‌المللی آن را کاملاً تخریب کند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در ادامه می‌افزاید: حالا این آمریکا است که امروز خواستار نشست شورای حکام آژانس شده تا ایران را بابت انحراف‌های جزئی از مفاد فرعی برجام سرزنش کند.

​لازم به ذکر است که جکی ولکات، نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی امروز جمعه خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بحث درباره برنامه هسته‌ای ایران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    55 15
    امریکاییها کره زمین را به گند کشیده اند وواقعا بی حیا وحتی لایق زندگی کردن ور جنگل وحوش نیستند بشریت از دست اینها به تنگ امده است
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
      0 10
      الان روس ها چی کار میکنن مثلا؟ نشست شورای حکام رو تحریم میکنن؟مرگ بر روسیه پرست
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    6 0
    ایران از NPT خارج شود
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    5 0
    شوراي امنيت خر كي هست، گوشتان به اين حرف ها بدهكار نباشد، اينقدر قطعنامه بنويسند كه قطعنامه دانشان پاره شود.
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    4 0
    آمریکا منزوی ترین ابرقدرت و تنها ترین ثروتمند و پر دشمن ترین کشور است و این یک واقعیت است ! تا کنون دردهها کشور دخالت مستقیم کرده و دهها ملت را با کودتا و جنگ و کشتار و اشغال رنج داده و هرگز در هیچ جنگی ناجی و کمک ملتها نبوده همین الان که با دولت بن سلمان دوسته نفرت مردم یمن وبخشهایی از مردم عربستان را از آمریکا میبینیم البته برخی دولتها با استفاده از روش تطمیع بدنبال این بوده اند که سردمداران آمریکا را بخرند و از ارتش آمریکا سواستفاده کنند و آنها مانند ریگ روی یخ در بین ملتها بچرخانند ! تا حریف خود را بر زمین بزنند امروز در کنار گود دولتهای اسرائیل وعربستان وامارات وانگلیس هم ایستاده واز آمریکا این غول منفور میخواهند بجنگد الان یک کشور نشان دهید که آمریکا را یک دوست بدانند ودر خیابانها درود بر آمریکا بگویند حتی اسرائیل هم سلاح و سیاست های سری دارد و اصلا به آمریکا اعتماد ندارد و در اتاق ویژه ای علیه آمریکا گزینه خطرناک ومخفی تعریف کرده وهرساله بروزرسانی میکند
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    3 0
    امریکا زیاد از این چیزها میگه
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    7 1
    وقتی حضرت آقا میفرمایند تفرعون میکنند همینه آمریکا الان از فرعون زمان موسی(ع)بدتر شده
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    بهترین راه اول توکل بخدا و انعقاد پیمان امنیتی دو جانبه بین ایران و روسیه است چون آمریکاییها از روسها میترسند ودر مورد صادرات نفت نیز با روسیه قرارداد ببندند
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    خودزنی شیطان بزرگ چیز تازه ای نیست. در جریان جنگ دوم جهانی آمریکا برای ورود به جنگ با آلمان مرتباً دنبال بهانه بود تا بالاخره این بهانه را ایجاد کرد و یا در جریان تخریب برجهای دوقلوی تجارت جهانی بهانه های مسخره را آنقدر تبلیغ کرد تا برای تعقیب اهداف اهریمنی و تسلط بر جهان افغانستان و عراق را اشغال کرد. البته اشغال این دو کشور و حضور متجاوزانه در سوریه برای تضعیف کشور ما صورت می گیرد. خروج از برجام نیز مقدمه ای بر اجرای افکار خطرناک این طاغوت اعظم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس