گزارش فارس| چرخش نگاه‌ها به سمت پارلمان یازدهم/همه آنچه از انتخابات مجلس باید بدانید

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود ۵۰ نفر از مدیران وزارت کشور استعفا دادند که حدود ۱۵ نفر از آنان فرماندار و یک نفر استاندار و یک نفر از معاونان وزارت کشور بودند.

به گزارش مشرق، جمال عرف امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز خاطرنشان کرد: به سایر دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام کرده‌ایم تا آمار استعفا دهندگان برای شرکت در انتخابات مجلس را ارائه دهند و تا یک ماه آینده این آمار جمع بندی خواهد شد.

وی اعلام کرد: آمار نهایی زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معاون وزیر کشور با بیان اینکه جوان گرایی یکی از ملاک‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، در عین حال گفت: باید بیشتر به این موضوع توجه شود زیرا به دنبال مجلس کارآمد هستیم، مجلسی که به مسائل کشور رسیدگی کرده و بتواند نظارت درستی داشته باشد و بطور قطع اگر چنین مجلسی با ساختار جوان شکل بگیرد خیلی بهتر است.

وی در خصوص رصد و پیگیری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، گفت: این موضوع در ستادهای انتخاباتی استان‌ها رصد می‌شود و در صورت نیاز تذکر داده و در شرایطی که افراد اصرار بر تبلیغات داشته باشند، به عنوان تخلف انتخاباتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: در سه سطح با شورای نگهبان تعامل داریم و در سطح نخست وزیر کشور با دبیر شورای نگهبان، سطح دوم معاون سیاسی وزیر کشور با معاون اجرایی و مسئول ذیربط در شورای نگهبان و در سطح سوم مدیرکل انتخاباتی وزارت کشور با مدیران کل انتخاباتی شورای، نگهبان جلسات مختلفی برگزار و گفت و گوهای لازم انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: بر اساس قانون موظف هستیم تا حد توان انتخابات را بصورت الکترونیکی برگزار کنیم و شورای نگهبان نیز در این خصوص همکاری و همراهی خوبی با وزارت کشور دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    2 0
    سمت قبلی جوابگوی ارضای این حس خدمت گذاری نبوده؟ مردم اینارو شناسایی کنن و بهشون رای ندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس